Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΜΕΡΟΣ Β’ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ρυθμίσεις για τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα (Ε.Π.Η.Ο.) -Τροποποίηση του ν. 2696/1999 (Α’ 57) Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) Άρθρο 15 Ορισμοί -Τροποποίηση του άρθρου 2 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη Σελλής Παναγιώτης | 4 Δεκεμβρίου 2020, 12:54
Είμαι κάθετα αντίθετος με την απόφαση αυτή γιατί από την στιγμή που υπάρχουν ηλεκτρικά πατίνια με όριο ταχύτητας 25 χλμ/ώρα που είναι πολύ πιο επικίνδυνα λόγω της χρησιμοποίησης τους από μικρές ηλικίες και την διάμετρο των τροχών τους, φανταστείτε πόσο πιο ακίνδυνο είναι ένα μοτοποδήλατο 250W με την ίδια τελική ταχύτητα, που εξυπηρετεί πολλούς συνανθρώπους μας για την καθημερινή μετακίνηση τους (που δεν διαθέτουν δίπλωμα) και δεν είναι σε θέσει να χρησιμοποιήσουν πεντάλ ώστε να πάνε στον κλάδο των ηλεκτρικών ποδηλάτων.