Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΜΕΡΟΣ Β’ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ρυθμίσεις για τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα (Ε.Π.Η.Ο.) -Τροποποίηση του ν. 2696/1999 (Α’ 57) Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) Άρθρο 15 Ορισμοί -Τροποποίηση του άρθρου 2 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη Γραμματόσης Γιώργος | 4 Δεκεμβρίου 2020, 15:22
Απάντηση σχετικά με το βίντεο του ΠΑΣΕΕΕΔ Αγαπητέ, ο καθένας ενεργεί ανάλογα με το μυαλό που κουβαλάει, τη παιδεία, τη μόρφωση και την ανατροφή του. Εσείς θα τον κρίνετε και αυτόν;; Πρέπει οπωσδήποτε κάπως να τον χαρακτηρίσετε; Παραδείγματα σαν και αυτόν υπάρχουν πολλά. Εδώ είναι το υπουργείο και οι νομοθέτες για να βάλουν τάξη. Σε όλα τα επαγγέλματα συμβαίνουν αυτά. Εδώ προσπαθούμε να βρούμε λύση ώστε να ενταχθούν τα οχήματα αυτά στα ΕΠΗΟ, να θεσπιστούν κανόνες κυκλοφορίας και να είναι όλα καλά. Εσείς προσπαθείτε να πείσετε με σχόλια προς τους χρήστες ότι αυτά τα οχήματα πρέπει να καταργηθούν οπωσδήποτε. Σαν αυτόν το τύπο υπάρχουν και ανάλογοι τύποι κατόχων τέτοιων οχημάτων και ανεβάζουν βίντεο πως να αυξήσεις τη ταχύτητα. Αυτό τι σημαίνει; πως όλοι οι ιδιοκτήτες είναι τέτοιοι; Εδώ μέσα γράφει ολόκληρη κοινότητα χρηστών ΕΠΗΟ που είναι πάνω από 20.000 πολίτες και οι μισοί από αυτούς τουλάχιστον, έχουν τέτοιου τύπου σκουτερ που λέτε fake. Αυτοί είναι που έχουν το πρώτο λόγο και γενικά όλοι οι πωλητές μελλοντικοί αγοραστές τέτοιων σκουτερ και πατινιών κτλ.. οι έμποροι ακολουθούν τη τάση της αγοράς και προσαρμόζονται ανάλογα τι θέλει ο καθένας να κάνει. Το προϊόν αυτό είναι ήδη στην ελληνική αγορά πάνω από 10 χρόνια και θα συνεχίσει να είναι γιατί το θέλει ο κόσμος και το υπουργείο μπορεί να το συμπεριλάβει στα ΕΠΗΟ και θα το κάνει και σωστά για το συμφέρον των πολιτών. Μην απαντάτε στα σχόλια τα εμπορικά, δεν είναι αυτός ο σκοπός ποιος θα το πουλάει και πως. Το θέμα είναι να βρεθεί σωστή και δίκαιη λύση για τη νόμιμη κυκλοφορία ενός οχήματος που είναι θεσμός στη χώρα. Είναι απαραίτητο και ιδανικότερο για καθημερινή χρήση, από όλες τις απόψεις. Το οδηγούν πολίτες όλων των κατηγοριών και όλων των επαγγελμάτων. Υπάρχει ήδη στην αγορά, έχει καθιερωθεί από κοινό εδώ και πολλά χρόνια. Τώρα είναι ευκαιρία να συμπεριληφθεί και στη νομοθεσία, να οριστούν οι κανόνες και να ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Ας μας προτείνει κάποιο έμπειρο μέλος του συνδέσμου σας στο τομέα της ηλεκτροκίνησης, που έχει δώσει μερικές χιλιάδες ηλεκτρικά σκουτερ και πατίνια διάφορων τύπων τα τελευταία 6-8 χρόνια, όχι μόνο fake scooters όπως τα λέτε, που αν είναι και παλιός θα έχει δώσει σίγουρα χιλιάδες από αυτά, με ποιο τρόπο μπορεί να γίνει αυτό. Προτείνετε λύση στο θέμα του τρόπου ένταξης αυτών στη νόμιμη κυκλοφορία, αυτό το θέμα θελουμε να λύσουμε. Δεν εμμένουμε στην άποψη ότι πρέπει να καταργηθούν, λόγω των troll και λοιπών άλλων λόγων. Η πολιτεία θέλει την εντάξει αυτών των οχημάτων και όχι τη κατάργηση. Εκτός άμα δε κατάλαβα καλά και μιλάμε για κάτι άλλο.