Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 5 Σύσταση ομάδας εργασίας με αντικείμενο την κατάρτιση του Σ.Β.Α.Κ.Σχόλιο του χρήστη Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων | 4 Δεκεμβρίου 2020, 15:32
O όρος εμπειρογνώμονες δεν διασφαλίζει την επιστημονική και επαγγελματική επάρκεια του εξωτερικού συνεργάτη. Τα ΣΒΑΚ οδηγούν σε κοστολογημένα συγκοινωνιακά έργα και για την εφαρμογή τους απαιτείται επιπλέον η εκπόνηση συγκοινωνιακών μελετών σε επίπεδο μελέτης εφαρμογής. Συνεπώς η εκπόνηση ενός ΣΒΑΚ με αντικείμενο όπως πολύ σωστά περιγράφεται στο παρόν σχέδιο νόμου απαιτεί ιδιαίτερη μελετητική εμπειρία, βαθιά γνώση και μακροχρόνια ενασχόληση με το αντικείμενο του Συγκοινωνιολόγου. Συνεπώς καθίσταται απολύτως σαφές ότι το ΣΒΑΚ αποτελεί εξειδικευμένο αντικείμενο για την εκπόνηση του οποίου απαιτείται μελετητική ομάδα έμπειρων Συγκοινωνιολόγων Μηχανικών (κατόχων μελετητικού πτυχίου. Προτείνουμε η ομάδα εργασίας να δύναται να συνεπικουρείται στο έργο της από εξωτερικούς συνεργάτες (να αφαιρεθεί το εμπειρογνώμονες) ,συγκοινωνιολόγους μηχανικούς (να αφαιρεθεί το κατά προτίμηση) με την συνδρομή κατά περίπτωση πολεοδόμων, χωροτακτών και άλλων ειδικοτήτων. Είναι επίσης απόλυτα προφανές ότι δεν είναι δυνατόν να αποτελεί ερευνητικό αντικείμενο και αντικείμενο γενικών υπηρεσιών.