Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΜΕΡΟΣ Β’ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ρυθμίσεις για τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα (Ε.Π.Η.Ο.) -Τροποποίηση του ν. 2696/1999 (Α’ 57) Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) Άρθρο 15 Ορισμοί -Τροποποίηση του άρθρου 2 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) "Πάνος Μυλωνάς" | 4 Δεκεμβρίου 2020, 16:17
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) "Πάνος Μυλωνάς" συμφωνεί με την αναγκαιότητα του σχεδίου νόμου και ειδικότερα με τις ρυθμίσεις που προτείνονται στο κομμάτι που αφορά τη μικροκινητικότητα. Το Ινστιτούτο έχει ήδη αναλάβει πρωτοβουλίες για την ενημέρωση των χρηστών των μέσων αυτής της κατηγορίας στοχεύοντας στην ασφαλή χρήση τους. H θέσπιση κανόνων κυκλοφορίας για τα ΕΠΗΟ είναι απαραίτητη και θα ενισχύσει την Οδική Ασφάλεια γενικότερα. Επί των ρυθμίσεων έχουμε να παραθέσουμε τα ακόλουθα σχόλια: • Η χρήση του προστατευτικού κράνους, εγκεκριμένου τύπου, θα πρέπει να είναι υποχρεωτική για τους χρήστες των ΕΠΗΟ αλλά και των ποδηλάτων. • Θα πρέπει να προβλέπεται η χρήση ανακλαστικού εξοπλισμού και από τους ποδηλάτες , όχι μόνο τους χρήστες ΕΠΗΟ. • Κρίνεται σκόπιμο να μην επιτραπεί η χρήση των ΕΠΗΟ σε δρόμους με όριο κυκλοφορίας μεγαλύτερο των 50 χλμ/ω όπως προβλέπεται στο σχέδιο νόμου. • Όταν τα ΕΠΗΟ κινούνται σε χώρους που κυκλοφορούν πεζοί προτείνεται να οριστεί όριο ταχύτητας 6 χλμ/ω. • Να μην επιτρέπεται η χρήση κινητού τηλεφώνου από τους οδηγούς ποδηλάτων και ΕΠΗΟ εν κινήσει.