Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 3 Σκοπός και αρχές κατάρτισης των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής ΚινητικότηταςΣχόλιο του χρήστη Costas Terzopoulos | 4 Δεκεμβρίου 2020, 17:45
1. Σκοπός των Σ.Β.Α.Κ. είναι η δημιουργία βιώσιμων συστημάτων αστικών μεταφορών μέσω: β) της προώθησης των μη μηχανοκίνητων τρόπων μετακίνησης, όπως πεζή, ποδήλατο, Ε.Π.Η.Ο. ΑΛΛΑΓΗ: διαγράφουμε τα Ε.Π.Η.Ο ΕΠΕΙΔΗ: Τα Ε.Π.Η.Ο. είναι μηχανοκίνητα μέσα που κινούνται με ηλεκτρισμό και ο διαχωρισμός πρέπει να είναι σαφής απέναντι στα πολύ σημαντικότερα οφέλη των μη-μηχανοκίνητων (δεν απαιτούν ηλεκτρική ενέργεια, που για την παραγωγή της χρειάζονται ορυκτά καύσιμα ή εγκατάστασεις Α.Π.Ε, αποθήκευση ενέργειας, δίκτυα μεταφορών, συστήματα φόρτισης, με όλες τις συνέπειες στο περιβάλλον, την οικονομία, την υγεία. ε) της μείωσης της κυκλοφορίας των μηχανοκίνητων οχημάτων, κυρίως ιδιωτικής χρήσης ΣΩΣΤΟ: Είναι ο σωστό να τονίζεται η στρατηγική μείωσης της κυκλοφορία των μηχανοκίνητων, γιατί η ανάπτυξη της μη-μηχανοκίνητης κυκλοφορίας προσκρούει στην επανακατανομή του χώρου που έχει αποδοθεί συντριπτικά μέχρι τώρα στην μηχανοκίνητη κυκλοφορία, όμως τώρα είναι σαφές πως μέτρα και υποδομές θα αφαιρέσουν χώρο από τα μηχανοκίνητα, με σκοπό να τους μετατρέψουν σε ήπιους χρήστες.