Αρχική Νέος Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών ΑσυρμάτουΆρθρο 12 – Διακριτικά κλήσης και ειδικά διακριτικά κλήσης.Σχόλιο του χρήστη Γκεκας Ευαγγελος (SV2BFN) | 12 Αυγούστου 2010, 21:09
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εαν οπως ο αγαπητος συναδελφος SV9OFO αναφερει οτι τα χαρακτηριστικα εχουν φτασει στην σειρα S*#Q η προταση μου ειναι: Αρχης γενομενης απο το "P" να δινονται τα ιδια suffix αλλα με το γραμμα της κατα τοπου γεωγραφικης κατανομης. Δηλαδη να υπαρχει σταθμος που το callsign να ειναι πχ SW1PAA στην περιοχη της Στερεας Ελλαδος, SW2PAA στην Μακεδονια , SW3PAA στην Πελλοπονησο κ.ο.κ μεχρι και το SW9PAA στην Κρητη. Δεν νομιζω οτι αυτο μπορει να γινει για τα ηδη εκχωρημενα callsign γιατι θα γινει ‘μπαχαλο‘ και θα θελει ολοκληρη μελετη. Γιαυτο αναφερω να γινει απο το "P". Καταυτον τον τροπο "πληθαινουν" αρκετα τα callsign που μπορουν να δωθουν και δεν θα εχουμε λιαν συντομως το φαινομενο να ειναι η Ελλαδα και η Αυστραλια οι χωρες με 4 γραμματα στο suffix. Αντιστοιχα κατ’αυτον τον τροπο μπορουν να δινονται και τα χαρακτηριστικα για την κατηγορια 1.