Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"Άρθρο 29 Τεχνικός έλεγχοςΣχόλιο του χρήστη Καλαμακης Γεωργιος | 20 Μαΐου 2021, 02:32
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ιστορικα οχηματα ανω των 45 χρονων δεν χρειαζονται κτεο σε αρκετες χωρες στην ευρωπη. Θα επρεπε να εξαιρουνται και στην χωρα μας Δεν υπαρχει σωστη τεχνικη υποδομη ελεγχου για τα οχηματα αυτα τα οποια εχουν φρενα λαστιχα καυσαερια φωτα ολα διαφορετικα σε συγκριση των σημερινων στανταρτ. Τα χιλιομετρα που κανουν ειναι ελαχιστα τον καθε χρονο γιατι πολλοι απο εμας εχουμε 3-5 ιστορικα οχηματα. Το σωστο θα ηταν πριν την εκδωση πινακιδων να γινετε ενας σωστος τεχνικος ελεγχος σε ολα τα δυνατα σημεια του οχηματος και τα ανω των 45 χρονων να μην χρειαζετε πλεον τεχνικος ελεγχος και για τα υπολοιπα καθε 2 χρονια σαν ολα τα κανονικα οχηματα.