Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"Άρθρο 23 Κριτήρια και αποτελέσματα Αξιολόγησης ΕξεταστώνΣχόλιο του χρήστη Νίκος Ν | 20 Μαΐου 2021, 14:20
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει να επαναπροσδιορισθούν οι ποινές των απλών σφαλμάτων καθώς τα τρία απλά σφάλματα μπορούν να γίνουν σε μια μόνο εξέταση. Σε πολυσύχναστους δρόμους με κίνηση μπορούν να γίνουν ταυτόχρονα δυο με τρία σφάλματα χωρίς να προλάβει ο εξεταστής να τα επισημάνει όλα εγκαίρως. Επιπλέον το εξεταστικό έργο γίνεται μετά το πέρας εργασίας που σημαίνει ότι δεν υπάρχει πάντα διαύγεια πνεύματος. Σε περίπτωση που το όχημα πχ. ξεπαρκάροντας περνάει στο πόντο από το μπροστά σταθμευμένο όχημα ή περνάει στο πόντο δίπλα από τον καθρέπτη σταθμευμένου οχήματος και αντανακλαστικά παρέμβει ο εξεταστής λογίζεται ως σοβαρό σφάλμα αδικαιολόγητης παρέμβασης?