Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"Άρθρο 27 Όροι κυκλοφορίας οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντοςΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΑΛΔΑΡΗΣ | 20 Μαΐου 2021, 17:22
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κατηγορια ιστορικων οχηματων οσον αφορα τα πυροσβεστικα οχηματα και τα στρατιωτικα ειναι υπερβολικα γενικευμενη.Υπαρχει τεραστια ποικιλια σε τυπους οχηματων οπως επι παραδειγματι απο ερπυστριοφορα και τροχοφορα , απο οχηματα 1/4 τονου μεχρι 45 τονους κλπ.Το γνωστο σε ολους στρατιωτικο οχημα jeep εχει μοντελα απο το 1941 μεχρι το 1967 και ειναι σαφως αρτιοτερο και ασφαλεστερο απο τετρατροχα προηγουμενων ετων δεκαετιων '20 , '30.Με πια λογικη να απαγορευθει η κινηση τους εναντι των λοιπων ιστορικων οχηματων αν πληρουν τα τεχνικα κριτηρια ασφαλειας και λειτουργιας?Σημειωτεον δε , οτι τα στρατιωτικα οχηματα τυπου jeep εχουν ταυτοχρονα κυκλοφορησει και σε πολιτικη εκδοση , δηλαδη μιλαμε για τα ιδια οχηματα στις τεχνικες προδιαγραφες.Πως ειναι δυνατον η πολιτεια να επιτρεπει την κυκλοφορια για το ιδιο οχημα οταν εχει κρατικες πινακιδες και να το απαγορευει οταν εχει ιστορικες πινακιδες?