Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"Άρθρο 30 Τέλη κυκλοφορίας οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντοςΣχόλιο του χρήστη Χαράλαμπος Τραχανάς | 21 Μαΐου 2021, 21:54
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 30 Θα ήταν δίκαιο και πιο πρακτικό να προστεθούν επιπλέον κατηγορίες πληρωμής τελών κυκλοφορίας, π.χ 2.000 - 2.499 κ.ε = 150€, 2.500 - 2.999 κ.ε = 200€, 3.000 - 3.999 κ.ε = 300€ 4.000 και πάνω = 400€ Δεν είναι όλοι οι κάτοχοι Ιστορικών Οχημάτων… λεφτάδες και δεν πρέπει η Πολιτεία να τους αντιμετωπίζει με ταξικό μίσος, όπως η προηγούμενη κυβέρνηση. Το κράτος πρέπει να διευκολύνει, όσο γίνεται, την κυκλοφορία των Ι.Ο γιατί μέσω της συντήρησής τους και των εκδηλώσεων των λεσχών, θα εισπράττει ΦΠΑ και τέλη κυκλοφορίας, αλλά κι ένα ευρύ φάσμα επαγγελματιών (ανταλλακτικά, σέρβις, εστίαση, ξενοδοχεία, κ.ά) θα ωφεληθούν από την αναπόφευκτη αύξηση του τζίρου τους. Σε ελεύθερη οικονομία ζούμε, οι γραφειοκρατικοί περιορισμοί δεν έχουν νόημα, δεν ωφελούν ούτε οικονομικά, ούτε κοινωνικά!