Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"ΜΕΡΟΣ Β’ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΟΔΗΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 4 Γενικές ρυθμίσεις εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγώνΣχόλιο του χρήστη Αμανατίδου Ελένη | 22 Μαΐου 2021, 19:21
Η θεωρητική εκπαίδευση θα έπρεπε να ενσωματωθεί στο πρόγραμμα σπουδών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως υποχρεωτικό μάθημα με τη δυνατότητα να διδάσκεται και από εκπαιδευτές ή/και εξεταστές οδήγησης. Τα δυστυχήματα με ποδήλατα/πατίνια κ.α. αποτελούν ένδειξη της έλλειψης γνώσης και τήρησης του ΚΟΚ. Η καλλιέργεια της νοοτροπίας οδικής ασφάλειας, ήδη από το σχολείο, θεωρώ πως θα αλλάξει σταδιακά τη γενικότερη νοοτροπία στην κοινωνία. Αναφέροντας και κάτι ανατρεπτικό, θα μπορούσε να επιδοτείται με κάποιον τρόπο και η συμμετοχή των οδηγών γονέων σε κάποιους κύκλους μαθημάτων. Επίσης, εάν η δυνατότητα θεωρητικής εκπαίδευσης και πιστοποίησης (χορήγηση βεβαίωσης) μεταφερθεί από τα ΚΕΘΕΥΟ και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θα μπορούσε να παρακολουθείται η πραγματοποίηση των μαθημάτων και να παραμένει στις Σχολές Οδηγών ο ουσιαστικός και σημαντικότερος ρόλος της πρακτικής εκπαίδευσης. Ως εξετάστρια σε περιοχή που πιστεύω πως οι εξετάσεις είναι αδιάβλητες, αντιλαμβάνομαι τον πραγματικά σημαντικό ρόλο των εκπαιδευτών και το υψηλό επίπεδο προετοιμασίας των υποψηφίων. Ταπεινή μου άποψη είναι πως η θέση του εκπαιδευτή είναι στον δρόμο. Και μιλώντας ως μητέρα εφήβων θεωρώ πως λίγα 18χρονα+ έχουν διάθεση να μπουν σε ακόμη μία αίθουσα διδασκαλίας. Πόσο μάλλον να παρακολουθήσουν ουσιαστικά. Βρείτε τρόπους να μαθαίνουν πραγματικά και μην υιοθετείτε και διαιωνίζετε αναχρονιστικές μεθόδους, κυρίως φοροεισπρακτικές.