Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"Άρθρο 9 Διαδικασία θεωρητικής εξέτασηςΣχόλιο του χρήστη Αμανατίδου Ελένη | 22 Μαΐου 2021, 20:55
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ορθή αναγραφή των στοιχείων στο ΔΕΕ αποτελεί ευθύνη του υπαλλήλου. Το ΔΕΕ στο 99% των περιπτώσεων παραλαμβάνεται από τον εκπαιδευτή. Ο υποψήφιος το λαμβάνει συνήθως για πρώτη φορά την προηγούμενη ημέρα των εξετάσεων και χωρίς να γνωρίζει τις συνέπειες της μη ορθής αναγραφής των στοιχείων του. Θεωρώ απαράδεκτη και αναχρονιστική τη διάταξη της παρ. 3α. Εάν υπάρχει λάθος στα στοιχεία θα μπορούσε να λαμβάνεται μία φωτοτυπία της ταυτότητας και του ΔΕΕ με σχετική υπεύθυνη δήλωση του πολίτη και να τηρούνται με το αποτέλεσμα, να γίνεται παρατήρηση στο ΔΕΕ από τους εξεταστές και εάν κατά τη διάρκεια της έκδοσης της άδειας διαπιστωθεί ασυνέπεια να επιβάλλονται οι κυρώσεις ψευδούς δήλωσης. Εφόσον ο υποψήφιος θα εισέρχεται στο σύστημα με κωδικούς taxisnet (να διερευνηθεί εάν οι ανήλικοι δικαιούνται, καθώς από ό,τι γνωρίζω δεν μπορούν να τυπώσουν ούτε προσωρινή άδεια), θεωρώ πως μιλάμε για ένα νέο σύστημα και αναρωτιέμαι, μήπως θα πρέπει να σχεδιαστεί διαφορετικά. Πχ το ΔΕΕ να υπάρχει και σε ηλεκτρονική μορφή με την φωτογραφία που χρησιμοποιήθηκε για την έκδοση. Μόλις εισαχθούν οι κωδικοί στο σύστημα να εμφανίζεται το ΔΕΕ και να ελέγχεται η ταυτοπροσωπία. Μην εισάγετε πολύπλοκα στάδια ελέγχων. Χρειάζονται ανθρωποώρες και εξειδικευμένες γνώσεις από τους επιτηρητές, χωρίς να υπάρχει αποτέλεσμα. Δεν θα καταγράφεται ηλεκτρονικά η διαδικασία; Δεν ορίζεται κάπου αυτό. Επίσης δώστε βαρύτητα στις προδιαγραφές των αιθουσών/χώρων εξέτασης. Εφόσον το σύστημα θα σχεδιαστεί από την αρχή γιατί παραμένουν οι εκτυπώσεις; Τα πρακτικά να αποστέλλονται ηλεκτρονικά με ψηφιακές υπογραφές και να συσχετίζονται αυτόματα με την καρτέλα της υπό έκδοσης άδειας οδήγησης. Οι επιτηρητές να εισέρχονται και αυτοί στο σύστημα με τους κωδικούς taxisnet. Θα πρέπει να διασφαλιστεί η διαλειτουργικότητα των σχεδιαζόμενων συστημάτων.