Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"Άρθρο 29 Τεχνικός έλεγχοςΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Εφραιμίδης | 23 Μαΐου 2021, 22:29
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το ΕΤΗΣΙΟ ΚΤΕΟ στις κλασσικές μοτοσυκλέτες, όπως αναφέρεται στο σχέδιο Νόμου είναι μια τεράστια αστοχία και πρόσθετο μεγάλο κόστος και ταλαιπωρία χωρίς λόγο για τους ιδιοκτήτες κλασσικών μοτοσυκλετών. Ούτως η άλλως οι κλασσικές μοτοσυκλέτες δεν καλύπτουν τα στάνταρ ούτε της ρύπανσης ούτε των φρένων ούτε των φώτων ούτε των αναρτήσεων, γι αυτό και ΔΕΝ περνάγανε ΚΤΕΟ μέχρι τώρα. Αντ’ αυτού μας ζητά η Πολιτεία να τα περνάμε κάθε χρόνο (σε σχέση με τα 2 χρόνια που περνάει η κάθε καθημερινή και σύγχρονη μοτοσυκλέτα). ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ : α) ΚΤΕΟ κάθε 4 ΧΡΟΝΙΑ για κλασσικές μοτοσυκλέττες από 30 έως 45 ετών (αφού κάθε χρόνο κάνουμε λιγότερα από 500-700 χλμ με κάθε κλασσική μοτοσυκλέτα αυτής της ηλικίας. β) Απαλλαγή από το ΚΤΕΟ για τις Κλασσικές Μοτοσυκλέτες παλιότερες των 45 ετών, με έλεγχο από την Λέσχη τους.