• Σχόλιο του χρήστη 'IOANNIS DELIGIANNIS' | 25 Μαΐου 2021, 14:26

    ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Α. Το ΚΤΕΟ καθε χρονο ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΗ για αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας καθως πρακτικα δεν δυνανται να κυκλοφορουν καθημερινα λογω της υψηλης καταναλωσης σε καυσιμα, δυσκολιας εξευρεσης των ηδη ακριβων ανταλλακτικων για επισκευες λογω φθορων καθημερινης χρησης και υψηλου ρισκου ζημιων-καταστροφης σε ατυχημα σε συνθηκες κινησης σε πολη. Γενικα ειναι εντελως ασυμφορη η καθημερινη κινηση τους, για οποιονδηποτε ιδιοκτητη τους, ως εκ τουτου τα χιλιομετρα ετησιως θα ειναι Ελαχιστα, γεγονος που δεν δικαιολογει το ετησιο ΚΤΕΟ (παρα μονο για καθαρα εισπρακτικους σκοπους) Β. Οσον αφορα τις μοτοσυκλετες, το ετησιο ΚΤΕΟ παλι ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΗ, οι περισσοτερες ηδη κυκλοφορουν με κανονικες πινακιδες Υπουργειου που το ΚΤΕΟ ειναι καθε 2 χρονια. Επισης τα ετησια τελη κυκλοφοριας ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ για μοτοσυκλετες κατω των 500 κυβικων (με κανονικες πινακιδες πληρωνουν λιγοτερα τελη απο οτι με ιστορικες πινακιδες). Γ. ΚΤΕΟ, με ποια κριτηρια θα αξιολογουν τα ΚΤΕΟ την κατασταση του καθε οχηματος, απο τη στιγμη που τα οχηματα αυτα τεχνολογικα ανηκουν σε πολυ παλαιοτερες εποχες? Χωρις κριτηρια θα δοθει χωρος να αυξηθει η διαφθορα υπαλληλων των ΚΤΕΟ και το πιστοποιητικο θα ειναι αποτελεσμα συναλλαγης. Δ. Να ονομασθουν ξεκαθαρα οι Φορεις-Λεσχες που ειναι εξουσιοδοτημενες για πιστοποιηση Ιστορικων Οχηματων. Ε. Να ξεκαθαρισει τι θα γινει με το Ιδιοκτησιακο καθεστως οσων οχηματων δεν εχουν κρατικες πινακιδες η εγγραφα (πχ Διαγραμμενα, πωληθεντα με Υπευθυνες Δηλωσεις, Εισαγωμενα απο εξωτερικο με φορο ιστορικου οχηματος αλλα εχοντα εγγραφα τελωνειου, και πολλες αλλες περιπτωσεις). ΣΤ. Να ξεκαθαρισει το τι θα γινει με οσα εχουν πινακιδες Λεσχων που πλεον δεν δικαιουνται να εκδιδουν πιστοποιητικα Ιστορικου Οχηματος. οι σαφεις, ξεκαθαροι και πληρεις Νομοι συνεισφερουν σημαντικα σε μια ευνομουμενη κοινωνια που προοδευει, το αντιθετο συνεισφερει μονο σε αυξηση της διαφθορας. ευχαριστω