Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"Άρθρο 14 Πρακτική δοκιμασίαΣχόλιο του χρήστη Χρήστος Αλεξίου | 26 Μαΐου 2021, 18:55
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πορεία χωρίς καθοδήγηση με χρήση πλοηγού μπορεί επίσης να δημιουργήσει προβλήματα. Δεν προσδιορίζεται ο τρόπος με τον οποίο θα γίνεται η πορεία με τη χρήση πλοηγού. Ποιος θα είναι υπεύθυνος για την εισαγωγή της πορείας του πλοηγού. Τι γίνεται σε περίπτωση ασθενούς σήματος. Τι γίνεται αν ο υποψήφιος παραλείψει να εκτελέσει μια οδηγία του πλοηγού. Θα προκύψει επαύξηση του άγχους του υποψηφίου. Φαίνεται ότι ξεχνάμε πως η εξέταση ενός υποψηφίου είναι πρωτίστως μια ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ διαδικασία, στην οποία πολύ σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η ψυχολογία και συνυπολογίζεται και αυτή από τους εξεταστές στη διαμόρφωση της συνολικής εικόνας του υποψηφίου, ώστε να εξαχθεί ένα ορθό και αντικειμενικό αποτέλεσμα. Η υπερβολική "εκχώρηση" της διαδικασίας της εξέτασης σε μηχανήματα (πλοηγός, κάμερα, τσιπάκια κλπ) μπορεί να επιφέρει τα τελείως αντίθετα αποτελέσματα από τα επιδιωκόμενα, όπως υποβάθμιση της απόδοσης του υποψηφίου λόγω άγχους και όχι λόγω έλλειψης ικανοτήτων. Άλλωστε όλοι εμείς που αποκτήσαμε κάποτε τα διπλώματά μας ήμασταν ποτέ υπό τη συνεχή επίβλεψη πλοηγών, καμερών, τσιπακιών και τα συναφή; Δε νομίζω...και μια χαρά οδηγοί γίναμε!