Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΕΞΕΤΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΣ Άρθρο 18 Μητρώο εξεταστώνΣχόλιο του χρήστη Φωτακέλης Ιωάννης | 26 Μαΐου 2021, 20:51
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έπειτα από τόσα χρόνια στο χώρο της εκπαίδευσης των οδηγών , έχω συναντήσει τα εξής τραγελαφικά . Εξεταστές με κομματικά κριτήρια , εξεταστές από μετάταξη από άλλη υπηρεσία του δημοσίου η οποία έτυχε σε καθεστώς αναστολής εργασιών , εξεταστές μηχανικούς ή πτυχιούχους ΠΕ και ΤΕ διαφόρων ειδικοτήτων π.χ. οικονομολόγους , νοσηλευτές , δομικών έργων κλπ , όπου με μια ή και δυο ημερίδες έχουν μάθει το αντίκειμενο των εξετάσεων , της τήρησης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και τελικά κατά την κρίση τους να αποφασίζουν το εάν κάποιος υποψήφιος είναι έτοιμος να συνυπάρξει με άλλους οδηγούς . Ωραία , να διασφαλίσουμε το αδιάβλητο των εξετάσεων . Πως; με κάμερες στην θεωρία; Μα νομίζω το πρόβλημα ήταν οι ίδιοι οι υπάλληλοι των δημοσίων υπηρεσιών και στο κάτω κάτω δεν τιμωρήθηκε κανένας. Να διασφαλίσουμε το αδιάβλητο της οδήγησης ; πως; με κάμερες και τον εξεταστή δίπλα; Μα το πρόβλημα ήταν στους εξεταστές στην κρίση τους και όχι στους εκπαιδευτές!! Κοινός παρανομαστής για όλα τα αρνητικά τελικά είναι ο ίδιος ο δημόσιος τομέας. Εφόσον θελει το Υπουργείο να αλλάξει αυτό το καθεστώς πως το αντιμετωπίζει; με επιπλέον ελεγκτικό μηχανισμό προς τους εκπαιδευτές; με αυτοκίνητα των εκπαιδευτών; πως; με μετατάξεις ή συμμετοχή ιδιωτών ΤΕ και ΠΕ ; άλλαξε ο μανωλιός και έβαλε τα ρούχα αλλιώς . Θυμάμαι κάποτε η Ελληνική Αστυνομία για να αντιμετωπίσει την παραβατικότητα δημιούργησε την ομαδα "ζήτα" , μια ομάδα με παιδιά βγαλμένα απο την πιάτσα μηχανόβιους που όλοι τους σεβόντουσαν και όχι με γραβάτες και παιδιά του Πανεπιστημίου που έτυχε να γράψουν καλά στις Πανελλήνιες να μπούν σε μια καλή σχολή ώστε να διασφαλίσουν το μέλλον τους. Το τιμόνι δεν αναγνωρίζει πτυχία , αναγνωρίζει όμως μεταδοτικότητα ,γνώσεις όπως και το να τρυπώνεις στο μυαλό του κάθε υποψήφιου οδηγού . Να λοιπόν μια καινούρια πρόταση που την ζητάει σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα. ΟΣΟ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΔΗΓΩΝ ΕΠΑΦΙΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ ΙΕΚ , ΤΟΣΟ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΟΔΗΓΩΝ(ΟΔΗΓΗΣΗΣ) ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ,ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ. ΠΡΟΤΑΣΗ: Ιδιώτες εκπαιδευτές με μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών για την σύσταση σώματος εξεταστών . Ιδιώτες εκπαιδευτές με απαραίτητη προϋπόθεση να μην είναι ιδοκτήτης σχολής οδηγών για την σύσταση σώματος εξεταστών. Ιδιώτες εκπαιδευτές με μοριοδότηση τον βαθμό Πιστοποίησης για ιδιώτες εξεταστές .(Ετσι ώστε να φανεί ποιός πραγματικά ασχολήθηκε με το αντικείμενο) Οπως στην τοπογραφική υπηρεσία εργάζονται τοπογράφοι μηχανικοί όπως στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας εκπαιδευσης εργάζονται Δάσκαλοι και καθηγητές, Όπως σε κάθε τομέα , ο τομέας στελεχώνεται απο ανθρώπους του ίδιου κλάδου , έτσι και σε αυτόν τον τομέα καιρός ειναι να δοκιμάσουμε να δημιουργήσουμε ενα ιδιωτικό σώμα εξεταστών με Πιστοποιημένους εκπαιδευτές και τίποτα διαφορετικό.