Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"Άρθρο 32 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Καλφούντζος | 26 Μαΐου 2021, 23:29
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προχθές σε ημερίδα, ο υφυπουργός επανέλαβε την εξαγγελία του του Φεβρουαρίου για αλλαγή των προϋποθέσεων για την απόκτηση άδειας ασκήσεως επαγγέλματος του εκπαιδευτή οδηγών. Δεν ξέρω αν θα τα διευκρινίσει την εβδομάδα της ψήφισης. Ο νόμος λέει ότι αυτές οι προϋποθέσεις διευκρινίζονται με Προεδρικό Διάταγμα, έπειτα από εισήγηση του υπουργού. Ένας που γνωρίζει καλά την Ελληνική καταλαβαίνει ότι καταργούνται οι εξετάσεις πιστοποίησης μέσω ΕΟΠΠΕΠ και θα απαιτούνται πλέον συγκεκριμένα τυπικά προσόντα. Εγώ υπολογίζω: - ελάχιστη ηλικία 27 έτη (στα 22 μπορεί το νωρίτερο να βγάλει κάποιος την Α κατηγορία) - ελάχιστη διάρκεια κατοχής όλων των αδειών οδήγησης (στο εξωτερικό είναι 5 χρόνια, βλ. προηγούμενο) - τίτλος σπουδών ειδικότητας Εκπαιδευτή Οδηγών από Δ.ΙΕΚ ή Ι.ΙΕΚ ή άλλος τίτλος ΠΕ, ΤΕ κλπ σχετικός με Μηχανολογία - παιδαγωγική επάρκεια (όσοι έχουν τελειώσει ΙΕΚ, έχουν διδαχθεί όλες τις τεχνικές διδασκαλίας και έχουν κάνει 920 ώρες πρακτική, σε αντίθεση με κατόχους τίτλων ΠΕ, ΤΕ) - καμία παράβαση συγκεκριμένων άρθρων του Κ.Ο.Κ. Η ισχύουσα "παρωχημένη" διαδικασία εξετάσεων είναι πιο χρονοβόρα και κοστοβόρα και από διδακτορικό δίπλωμα στην Ολλανδία πάνω στις Φυσικές Επιστήμες (που έχω πτυχίο και μεταπτυχιακό).