Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"Άρθρο 29 Τεχνικός έλεγχοςΣχόλιο του χρήστη Ιάσων Μπαρουξής | 28 Μαΐου 2021, 19:19
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύ σωστή η προβλεψη του ΚΤΕΟ για τα ιστορικά οχήματα, εφόσον θα μπορούν να κυκλοφορούν καθημερινά. Πλήν όμως θα πρέπει να δούμε το θέμα και στην πραγματική του διάσταση. Τα ιστορικά οχήματα διανύουν ελάχιστα χιλιόμετρα κάθε χρόνο και με την μικρότερη δυνατή καταπόνηση. Στην Γερμανία και στην Αγγλία βεβαίως και περνούν ΚΤΕΟ κάθε χρόνο. Πλην όμως την βεβαίωση την εκδίδει το ίδιο το συνεργείο όταν αλλάζεις λάδια μία φορά τον χρόνο. Στην Γαλλία που έχουμε το ίδιο μοντέλο ΚΤΕΟ, τα ιστορικά οχήματα περνούν κάθε 4 χρόνια, και με ειδικές προβλέψεις. Ιάσων Μπαρουξής Α Αντιπρόεδρος Α.Π.Π.Λ.Ε. Αυτοκινητιστική Πολιτιστική Περιηγητική Λέσχη Ελλάδος.