Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"Άρθρο 15 Διαδικασία πρακτικής δοκιμασίας υποψήφιων οδηγών και οδηγώνΣχόλιο του χρήστη Μαυρόγιαννου Θεοδώρα | 30 Μαΐου 2021, 16:29
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα κι εγώ από την πλευρά της ιδιότητάς μου,εκπαιδεύτριας υποψήφιων οδηγών, να παραθέσω τις αντιρρήσεις και τις απόψεις μου όσον αφορά το άρθρο 15 του σχέδιου νόμου. 1. Θα ήθελα να γνωρίζω τον πραγματικό λόγο που πρέπει να είμαστε την ώρα της πρακτικής εξέτασης στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, από τη στιγμή που θα υπάρχει οπτικοακουστική καταγραφή. Δε με πείσατε πως το κάνετε για την ψυχολογική υποστήριξη του υποψήφιου . 2. Δηλώσατε πως από τη στιγμή που ο εκπαιδευόμενος έχει εκπαιδευτεί σωστά, μπορεί να εξεταστεί και μόνος του . Αναφέρατε παραδείγματα από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. α)Σε ποια ευρωπαϊκή χώρα, ο εκπαιδευτής κάθεται στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου την ώρα της εξέτασης; β) Σε ποια ευρωπαϊκή χώρα ο εξεταζόμενος καλείται να οδηγήσει σε οδικό δίκτυο στο οποίο η πλειοψηφία των λοιπών χρηστών δεν τηρεί τον ΚΟΚ(έλλειψη αστυνόμευσης , νοοτροπία οδηγών ) γ)Σε ποια ευρωπαϊκή χώρα η κάθετη αλλά κυρίως η οριζόντια σήμανση (διαγραμμίσεις) είναι εντελώς ανύπαρκτη; δ) Σε ποια ευρωπαϊκή χώρα, όσο άρτια εκπαιδευμένος και αν είναι ο υποψήφιος , δε θα αγχωθεί την ώρα της εξέτασης; 3. Σε καμία περίπτωση δε δέχομαι να χειριστεί το αυτοκίνητο μου , το οποίο απέκτησα με κόπο και ιδρώτα, οποιοσδήποτε άλλος/η πλην εμένα της ίδιας. Το να μας αναγκάσετε να το κάνουμε το θεωρώ επίταξη από πλευράς του υπουργείου. Επίταξη :η οριστική ή προσωρινή αφαίρεση κινητής ή ακίνητης περιουσίας καθώς και προσωπικών υπηρεσιών, που γίνεται από το κράτος για στρατιωτικούς σκοπούς σε καιρό πολέμου ή επιστράτευσης ή για δημόσια ωφέλεια Οποιαδήποτε μορφή αναγκαστικής εργασίας απαγορεύεται. Ειδικοί νόμοι ρυθμίζουν τα σχετικά με την επίταξη προσωπικών υπηρεσιών σε περίπτωση πολέμου ή επιστράτευσης ή για την αντιμετώπιση αναγκών της άμυνας της Χώρας ή επείγουσας κοινωνικής ανάγκης από θεομηνία ή ανάγκης που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία, καθώς και τα σχετικά με την προσφορά προσωπικής εργασίας στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης για την ικανοποίηση τοπικών αναγκών. (Σύνταγμα της Ελλάδας, άρθρο 22 παράγραφος 4). 4.Αν όντως σας ενδιαφέρει η διασφάλιση της διαφάνειας στην πρακτική εξέταση, γιατί δε μας αποδεσμεύετε εντελώς από αυτό το κομμάτι; γιατί δεν αναλαμβάνουν οι περιφέρειες την διεξαγωγή των πρακτικών εξετάσεων με δικά τους οχήματα; Έτσι θα απαλλαγούμε κι εμείς από τη "ρετσινιά" του διεφθαρμένου κλάδου. 5. Για να έχετε μία ολοκληρωμένη εικόνα για την πρακτική εξέταση στη χώρα που ζούμε, θα πρέπει να παρευρεθειτε σε εκπαιδευτικό όχημα την ώρα της εξέτασης, όχι μόνο μία αλλά αρκετές φορές. Ίσως τότε να κατανοήσετε τις αντιρρήσεις και την έντονη ανησυχία μας . Ίσως τότε και να καταφέρετε να τελειοποιήσετε το κατά τ'άλλα ορθό σχέδιο νόμου. Πως είναι δυνατόν να επιτύχετε πρακτικές εξετάσεις βασισμένες σε ευρωπαϊκά πρότυπα σε μια χώρα με τριτοκοσμικές κυκλοφοριακές συνθήκες ; Κάντε αυτό που σκέφτεστε, με τον σωστό τρόπο και θα είμαστε όλοι στο πλευρό σας !