Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"Άρθρο 15 Διαδικασία πρακτικής δοκιμασίας υποψήφιων οδηγών και οδηγώνΣχόλιο του χρήστη Πέτρος Β | 31 Μαΐου 2021, 00:01
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κ.Υπουργε Κ.Υφυπουργέ . Σε γενικές γραμμές αν μπορείτε να υλοποιήσετε όσα λες στο σχέδιο νόμου είναι καλά, εκτός την θέση του εκπαιδευτή στο πίσω κάθισμα. Θα μπορούσατε να τον βγάλετε εκτός οχηματος αν χορηγουσατε κρατικά οχημάτα για τις εξετάσεις η να έρχονταν ο μαθητής με το δικό του όχημα. Παλαιότερα που δραστηριοποιουμουν μόνο στα Γιαννιτσά έμπαινα πολλές φορές στο πίσω κάθισμα για να δώσω θάρρος στον μαθητή, αλλά σε ήπιες κυκλοφοριακές συνθήκες και έδινα συνεχείς οδηγίες. Σε ένα πυκνό αστικό ιστό όπως της Θεσσαλονίκης,όπου βρίσκομαι τα τελευταία χρόνια αυτό είναι σχεδόν αδύνατο ακόμη και από μαθητές που έχουν καλή τεχνική και εμπειρία από πριν. Περισσότερο γιατί είναι σε φάση εξέτασης ( μήπως θυμάστε την δική σας εξέταση όταν δίνατε για δίπλωμα οδήγησης Και φανταστείτε να κάθονταν δίπλα σας ο εξεταστής αντί για τον εκπαιδευτή ). Σε περίπτωση ατυχήματος ποιος έχει την ευθύνη? Ποιος πληρώνει την ζημιά? Πως θα δουλέψει ο εκπαιδευτής την εποχή μέρα και με τι όχημα θα εξεταστούν οι υπόλοιποι μαθητές της σχολής εκείνη την ημέρα ,πιθανόν και τις επόμενες ? Πώς θα πάω τον παιδί στο σχολείο του την επόμενη μέρα και την μητέρα μου στο γιατρό της και γενικότερα τι θα κάνει η οικογένεια μου χωρίς όχημα? Δεν βρίσκω ούτε ένα λίγο να κάθετε πίσω ο εκπαιδευτής και αυτό μόνο προβλήματα και αδιέξοδα φέρνει στο σχέδιο νόμου. Επίσης τι αδιάβλητο πιστεύω επιτυγχάνεται με την κάμερα (πράγμα που προτείνει χρόνια τώρα τα περισσότερα σωματια εκπαιδευτών) άλλα θα πρέπει να υπάρχει και το ανάλογο δίκτυο. Πρωσοπικα πιστεύω πως μια κάμερα είναι λίγη και δεν μπορεί να καταγράψει πραγματικά πλήρως την διαδικασία προσόντων και συμπεριφοράς . Ακόμη είναι επιτακτική ανάγκη να αναβαθμιστούν τα θεωρητικά εγχειρίδια και τα τεστ. Χρόνια ακούμε το μάθημα της οδικής ασφάλειας στα σχολεία . Σεμινάρια σε όλους τους οδηγούς που έχουν δίπλωμα πάνω από 20 χρόνια. Συνεχή αναβάθμιση σηματοδότησης σε όλο το οδικό δίκτυο, ειδικότερα της οριζόντιας. Αυτές είναι οι απόψεις μου άλλα μερικοί πιο πάνω τα λέμε καλύτερα από μένα . Σας εύχομαι καλή φώτιση .