Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"Άρθρο 30 Τέλη κυκλοφορίας οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντοςΣχόλιο του χρήστη Βασίλειος Γκουζάνης, δικηγόρος | 31 Μαΐου 2021, 03:54
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχω μία παρατήρηση ακόμα, για το ύψος των τελών κυκλοφορίας Προς τους άλλους συνιδιοκτήτες ΟΙΕ: Τα ποσά που ορίζει το νομοσχέδιο δεν είναι όσο χαμηλά θα θέλατε (ιδίως άν έχετε πλείονα του ενός ΟΙΕ) είναι ωστόσο συμπαθητικά. Ούτε το ετήσιο ΚΤΕΟ είναι. Το αληθινό πρόβλημα θα ανακύψει με τα ασφάλιστρα, διότι οι 2 εταιρίες που ασφαλίζουν τα ΟΙΕ (ALLIANZ, ΝΕΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ) αποκλείεται να αφήσουν τα ασφάλιστρα στα 92 ή 100 € ετησίως που έχουν σήμερα. Αυτό θα είναι το πρόβλημά μας, τα ασφάλιστρα που θα ανέβουν στα 300 ή 400 ή 500 € ανά όχημα... Προς το Υπουργείο: Δείτε σοβαρά το ζήτημα της νομιμοποίησης / τακτοποίησης των μεταβιβάσεων και απαλλαγής από οφειλές παλαιών τελών κυκλοφορίας. Από τα κυκλοφορούντα ΟΙΕ ίσως ούτε τα μισά να μην είναι εν τάξει. Από την άλλη πλευρά, άν κάνετε στους ιστότοπους αγγελιών πχ car.gr αναζήτηση για να δείτε πόσα ιστορικά πωλούνται "χωρίς χαρτιά" θα καταλάβετε ότι είναι υπολογίσιμο έσοδο ως τέλη κυκλοφορίας, αλλά και ως αγορά για επισκευές / ανταλλακτικά κ.λπ.