Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"ΜΕΡΟΣ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Άρθρο 26 Χορήγηση στοιχείων κυκλοφορίας σε όχημα ιστορικού ενδιαφέροντος και διαδικασία χαρακτηρισμού του ως ιστορικού ενδιαφέροντοςΣχόλιο του χρήστη Προδρομος Αρνακης | 31 Μαΐου 2021, 11:22
1)To KTEO με βρισκει συμφωνο. Για την διαρκεια, καθε 2 χρονια. 2)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ οσο αφορα την ηλικια? Οσα ειναι μεχρι το 1991 ας βγαλουνε και του 1992 ας βγαλουνε στα 35 χρονια. 3)Πινακιδες απο το κρατος και μονο 4)Να μην εχει τεκμηριο το ιστορικο οχημα. 5)Τα τελη θελουν μικροδιορθωσεις αλλα ειναι σε σωστο επιπεδο, να εχουμε και την δυνατοτητα προσωρινης ακινησιας. 6)Κυκλοφορια ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. Εφοσον θα πληρωνουμε τελη, ειναι αυτονοητο 7)Στα 45 απαλλαγη απο τα τελη, στα 50 απαλλαγη απο ΚΤΕΟ 8)Πιστοποιηση απο ολους τους φορεις auto-moto(ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ,ΜΚΟ κλπ) για να διατηρηθει χαμηλα το κοστος. Αλλιως πας σε μονοπώλια. 9)Οι λεσχες να ειναι ΜΟΝΟ KAI MONO ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ..... φτανει με τις λεσχες που ειχαν καταντησει επιχειρησεις. Πιστοποιησεις ΜΟΝΟ απο τους επισημους φορεις/ομοσπονδιες. 9) Αμαξι μη μεταβιβασιμο κλπ να γινεται με μια συμβολαιογραφικη πραξη και 2 μαρτυρες δικο σου αν ο ιδιοκτητης δεν ειναι εν ζωη και δεν εχει γινει αποδοχη κληρονομιας.Να συνοδευεται με βεβαιωση απο το μηχανολογικο οτι ειχε ελληνικα στοιχεια κυκλοφοριας. Αν δεν ειχε, τοτε να βρεθει μια ευκολη λυση για τον εκτελωνισμο του ως ιστορικο.