Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΕΞΕΤΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΣ Άρθρο 18 Μητρώο εξεταστώνΣχόλιο του χρήστη Νίκος Σίμος | 31 Μαΐου 2021, 20:22
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θέμα: Αξιοποίηση μονίμων υπαλλήλων που υπηρετούν στο Δημόσιο, ευρύτερο Δημόσιο και ΟΤΑ και κατέχουν πιστοποίηση στην ειδικότητα «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ και ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ» στο νέο πλαίσιο που θα διέπει την εκπαίδευση και εξέταση υποψηφίων οδηγών και οδηγών και τη χορήγηση αδειών οδήγησης Προσυπογράφω κάθε λέξη των συναδέλφων που ζητούν την αξιοποίηση των δημοσίων υπαλλήλων οι οποίοι είναι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές οδήγησης απο τον ΕΟΠΠΕΠ. Οι πιστοποιημένοι από τον ΕΟΠΠΕΠ δημόσιοι υπάλληλοι, κατέχουν όλες τις κατηγορίες αδειών οδήγησης ως αναπόσπαστο κομμάτι και προϋπόθεση απόκτησης της εν λόγω πιστοποίησης. Ως εκ τούτου, μπορούν να διενεργήσουν εξέταση όλων των κατηγοριών αδειών οδήγησης. Ενας δημόσιος υπάλληλος πιστοποιημένος από τον ΕΟΠΠΕΠ στην ειδικότητα «Εκπαιδευτής Υποψήφιων Οδηγών Αυτοκινήτων και Μοτοσικλετών» όντας εν ενεργεία, ειδικά αν έχει προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ, είναι αυτονόητο ότι κατέχει την απαραίτητη προϋπηρεσία οδήγησης οχημάτων, κυρίως βαρέων, καθώς η προϋπηρεσία αυτή αποτελεί βαθμολογούμενο κριτήριο πρόσληψης με ανώτατο όριο τα 7 έτη. Μεγάλος αριθμός των υπαλλήλων αυτών υπερβαίνει τα 7 έτη προϋπηρεσίας κάτι το οποίο προσδίδει κύρος και αξιοπιστία. Επίσης με αυτό τον τρόπο εξυπηρετείται τα μέγιστα η αρχή της κινητικότητας των δημοσίων υπαλλήλων. Επίσης δεν επιβαρύνεται ο προϋπολογισμός με δαπάνες νέων προσλήψεων και ό,τι αυτό συνεπάγεται. Αξιοποιείται με τον πιο πρόσφορο τρόπο ανθρώπινο δυναμικό εκπαιδευμένο στον τομέα του. Δεν απαιτείται επιπλέον κατάρτιση και επιμόρφωση των εν λόγω υπαλλήλων, πλην των απαιτούμενων κατά τη νομοθεσία, δηλαδή ανανέωση των επαγγελματικών τους αδειών οδήγησης και των Π.Ε.Ι (Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας), κόστος που βαρύνει τους ίδιους. Μπορεί να είμαστε απόφοιτοι μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης επιπεδου 5 - ΙΕΚ με πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ αλλά σίγουρα είμαστε επαγγελματίες που ασχολούμαστε κατα αποκλειστικότητα με το αντικείμενο. Είμαστε μάχιμοι καθημερινά στις υπηρεσίες μας, εν ενεργεία οδηγοί οχημάτων ΟΛΩΝ των κατηγοριών. Αντιμέτωπίζουμε καθημερινά όλο το εύρος των προκλήσεων και δυσκολιών που συνεπάγεται η πολύωρη οδήγηση. Χειμώνα, καλοκαίρι, νύχτα, μέρα. Μεταφέρουμε ανθρώπους ή φορτία πολλών τόνων καθημερινά. Εχω εξεταστεί στη ζωή μου από 25 τουλάχιστον εξεταστές. Από 2 στις κατηγορίες Α,B,C,D,E ως απλός οδηγός και από 3 στις ίδιες κατηγορίες ως εκπαιδευτής. Εχω εξεταστεί γραπτά σε ΟΛΑ τα σήματα του ΚΟΚ με max 4 λάθη σε 3,5μιση ωρες. Προφορικές και γραπτές εξετάσεις επίσης για τη βαθμολογία μου. Πέρασα αλώβητος από όλες τις δοκιμασίες και μάλιστα σε διαφορετικές τοποθεσίες και πόλεις. Δια πυρός και σιδήρου , μια δοκιμασία χρόνων. Με άπειρα χιλιόμετρα στα πόδια μου, κόπο και άγχος.Εχω ένσημα σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Αγαπώ αυτό που κάνω γιατί το έχω επιλέξει. Οντας εργαζόμενος σε ΟΤΑ πια, περασμένος από ΑΣΕΠ, θεωρώ πως όλοι εμείς που υπηρετούμε στο δημόσιο και κατέχουμε πιστοποίηση εκπαιδευτών οδηγών αυτοκινήτων θα έπρεπε να είμαστε αυτοί που μπορούμε να πάμε ένα βήμα μπροστά την εξέταση των υποψήφιων οδηγων, να προσφέρουμε τεχνογνωσία, και να εξασφαλίσουμε το αδιάβλητο. ευχαριστώ. Νίκος Σίμος niksim@gmail.com