Αρχική Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατώνΆρθρο 17 Προϋποθέσεις συμμετοχής στον διαγωνισμόΣχόλιο του χρήστη ΑΛΕΞΗΣ | 3 Σεπτεμβρίου 2022, 10:14
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το Άρθρο 17 θέτει ως προϋπόθεση συμμετοχής την διάθεση από τον διαγωνιζόμενο των απαιτούμενων εγκαταστάσεων εξυπηρέτησης (σταθμοί), ως περιγράφονται στο Άρθρο 12. Η προσθήκη αυτή (σε αντιδιαστολή με τις προβλέψεις του Ν.4199/2013) είναι πρόδηλα φωτογραφική υπέρ των υφιστάμενων ΚΤΕΛ Α.Ε. και θεωρείται επαχθής ως απαίτηση για τους όρους συμμετοχής σε νεοεισερχόμενο οικονομικό φορέα. Έρχεται δε σε πλήρη σύγκρουση με το πνεύμα των σχετικών προβλέψεων των Άρθρων 17 έως 20 (και ιδιαίτερα του Άρθρου 18) του Ν. 4199/2013 που όπως αντιλαμβανόμαστε εξακολουθούν να ισχύουν. Πρωτοφανές ότι μια κυβέρνηση που επαγγέλλεται την προσταγή στις αρχές της ελεύθερης οικονομίας, και με το πρόσχημα της συμμόρφωσης με τον κανονισμό 1370/2007 της Ε.Ε. προβαίνει σε τέτοιο πισωγύρισμα που διαιωνίζει προκλητικά το πολύχρονο και αδιαφανώς συντηρούμενο επί δεκαετίες κρατικοδίαιτο και διαπλεκόμενο μονοπώλιο των ΚΤΕΛ. Σε βάρος του υγιούς ανταγωνισμού και της βελτίωσης των υπηρεσιών. Θα πρέπει να αφαιρεθεί και να προσαρμοστεί ανάλογα το υπόλοιπο νομοσχέδιο.