Αρχική Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατώνΆρθρο 2 ΑντικείμενοΣχόλιο του χρήστη ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ -ΓΕΠΟΕΤ | 9 Σεπτεμβρίου 2022, 15:26
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η προτεινόμενη διάταξη σφετερίζεται το μεγαλύτερο μέρος του πεδίου δραστηριοποίησης των τουριστικών λεωφορείων και έρχεται σε σύγκρουση με το άρθρο 1 του ν. 2446/1996 , όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, το οποίο ορίζει ότι: «Το μεταφορικό έργο που πραγματοποιείται, κατ` αποκλειστικότητα, από τα ειδικά τουριστικά λεωφορεία δημόσιας χρήσης συνίσταται στη μεταφορά προσχηματισμένης ομάδας προσώπων και αποσκευών, απαγορευμένης της με οποιοδήποτε τρόπο εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου των τακτικών αστικών και υπεραστικών επιβατικών γραμμών ως εξής: α. Μεταφορά προσώπων στα πλαίσια οργάνωσης συνεδρίων, εκθέσεων, σεμιναρίων, αθλητικών - πολιτιστικών - κοινωνικών εκδηλώσεων, β. Μεταφορά προσώπων σε οργανωμένες εκδρομές εντός και εκτός της χώρας, γ. Μεταφορά από και προς αεροδρόμια, λιμάνια, σιδηροδρομικούς και συνοριακούς σταθμούς, δ. Μεταφορά στρατιωτών από και προς τα στρατόπεδα, εφόσον αυτά δεν εξυπηρετούνται από τακτική γραμμή του οικείου Κ.Τ.Ε.Λ. ή ΡΟΔΑ, ε. Μεταφορά μετ`επιστροφής εργαζομένων στους τόπους εργασίας, στ. Μεταφορά λουομένων, ζ. Μεταφορά μαθητών για πραγματοποίηση εκδρομών, η. Μεταφορά μαθητών από και προς τα σχολεία, τα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών». Προτείνουμε τον πλήρη διαχωρισμό του έργου κάθε φορέα, ήτοι των τουριστικών λεωφορείων και του ΚΤΕΛ. Ειδικότερα, συνιστούμε την κατάργηση όλων των εξαιρέσεων της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του ν. 2446/96, και την περαιτέρω διενέργεια όλων των έκτακτων οδικών μεταφορών άνω των 10 επιβατών αποκλειστικά από τα τουριστικά λεωφορεία, καθώς και την παράλληλη κατάργηση της δυνατότητας μίσθωσης τουριστικών λεωφορείων από τα ΚΤΕΛ και αντιστρόφως. Σκοπός αυτής της πρότασης είναι να «σπάσει» ο φαύλος κύκλος συγκοινωνούντων δοχείων μεταξύ των ΚΤΕΛ και των τουριστικών γραφείων που τα ίδια διαθέτουν. Παράλληλα, προτείνουμε να απαλειφθεί η φράση «… σε προορισμούς με εργασιακό, εκπαιδευτικό, ιστορικό ή τουριστικό ενδιαφέρον», καθώς θα οδηγήσει μετά βεβαιότητας σε κατάχρηση εκ μέρους του αναδόχου των τακτικών γραμμών, υποκαθιστώντας πλήρως τις μεταφορές με τουριστικά λεωφορεία σε αυτούς τους προορισμούς.