Αρχική Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατώνΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ Άρθρο 9 Βασικές κατευθύνσεις σχεδιασμούΣχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ Ν. ΤΡΙΚΑΛΩΝ | 9 Σεπτεμβρίου 2022, 20:26
Η προτεινόμενη διάταξη περιέχει διατυπώσεις στα άρθρα 2 και 5, οι οποίες έρχονται σε άκρα αντίθεση με προϋπάρχοντες νόμους και συγκεκριμένα τον Ν.2446/1996 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Ο Ν.2446/1996 περιγράφει, θεσμοθετεί και κατοχυρώνει το έργο των ειδικών τουριστικών λεωφορείων το οποίο στο άρθρο 1 αναφέρεται ρητά: 1. Το μεταφορικό έργο που πραγματοποιείται, κατ' αποκλειστικότητα, από τα ειδικά τουριστικά λεωφορεία δημόσιας χρήσης, συνίσταται στη διενέργεια έκτακτων γραμμών και γραμμών κλειστής διαδρομής που εξυπηρετούν μεταφορά προσχηματισμένης ομάδας προσώπων και αποσκευών με κοινό προορισμό, απαγορευόμενης της με οποιονδήποτε τρόπο εκτέλεσης συγκοινωνίας, ως εξής:’ α. Μεταφορά προσώπων στα πλαίσια οργάνωσης συνεδρίων, εκθέσεων, σεμιναρίων, αθλητικών πολιτιστικών κοινωνικών εκδηλώσεων. β. Μεταφορά προσώπων σε οργανωμένες εκδρομές εντός και εκτός της χώρας. γ. Μεταφορά από και προς αεροδρόμια, λιμάνια, σιδηροδρομικούς και συνοριακούς σταθμούς. δ. Μεταφορά στρατιωτών από και προς τα στρατόπεδα, εφόσον αυτά δεν εξυπηρετούνται από τακτική γραμμή του οικείου Κ.Τ.Ε.Λ. ή ΡΟΔΑ. ε. Μεταφορά μετ' επιστροφής εργαζομένων στους τόπους εργασίας, στ. Μεταφορά λουομένων. ζ. Μεταφορά μαθητών για πραγματοποίηση εκδρομών, η. Μεταφορά μαθητών από και προς τα σχολεία. Προτείνουμε να απαλειφθούν οι φράσεις: «…ή προορισμούς ιστορικού και τουριστικού ενδιαφέροντος, …» στην παράγραφο 2 και «..μαθητών ή εκπαιδευομένων προς τα κέντρα εκπαίδευσης και των εργαζομένων προς τους χώρους εργασίας..» στην παράγραφο 5. Η απαλειφή των ως άνω φράσεων για εμάς είναι επιβεβλημένη, καθώς εάν οι διατυπώσεις αυτές εάν παραμείνουν στην προτεινόμενη διάταξη και γίνουν νόμος του κράτους, θα επιφέρουν καταστρατήγηση των κατοχυρωμένων επαγγελματικών δικαιωμάτων στο μεταφορικό έργο των ειδικών τουριστικών λεωφορείων, και θα δώσουν πρόσβαση στα λεωφορεία Κ.Τ.Ε.Λ. στην εκτέλεση του ως περιγραφόμενο στο άρθρο 1 του Ν2446/1996 έργου. Εάν κάτι τέτοιο συμβεί τότε η ύπαρξη των ειδικών τουριστικών λεωφορείων απειλείται ευθέως, κάτι το οποίο με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγήσει στην ανεργία έναν ολόκληρο κλάδο και σε λουκέτο τις επιχειρήσεις αυτού.