Αρχική Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατώνΆρθρο 17 Προϋποθέσεις συμμετοχής στον διαγωνισμόΣχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ Ν. ΤΡΙΚΑΛΩΝ | 9 Σεπτεμβρίου 2022, 21:25
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι προϋποθέσεις που περιγράφονται στην παράγραφο 2 του άρθρου δυστυχώς έχουν ως κύριο αποτέλεσμα την διατήρηση ενός μονοπωλίου στις τακτικές επιβατικές μεταφορές, κόντρα στις πραγματικές προθέσεις και επιταγές των ευρωπαϊκών κανονισμών, τους οποίους επικαλείται εναρμόνιση το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου. Είναι αδύνατον να έχει άλλος υποψήφιος ανάδοχος εμπειρία στην εκτέλεση των υπεραστικών τακτικών επιβατικών μεταφορών όταν αυτές εκτελούνται από έναν μόνο φορέα εδώ και πέντε δεκαετίες. Μην ξεχνάμε πως εμπειρία στις επιβατικές μεταφορές έχουν και οι ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων, οι οποίοι μεταφέρουν επιβάτες τηρώντας τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφάλειας και επαγγελματισμού, για δεκαετίες. Προτείνουμε λοιπόν να αναδιατυπωθεί η φράση της παραγράφου 2 «την εμπειρία στην εκτέλεση των υπεραστικών και αστικών οδικών επιβατικών μεταφορών,» με την εξής «την εμπειρία στην εκτέλεση των οδικών ή τουριστικών επιβατικών μεταφορών». Αλλιώς, η διάταξη θα παραμείνει στην πράξη φωτογραφική, ο υποψήφιος ανάδοχος ένας και ίδιος με τον προϋπάρχοντα και φυσικά η Ευρωπαϊκή Ένωση τουλάχιστον εξαπατημένη.