Αρχική Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατώνΆρθρο 2 ΑντικείμενοΣχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ Ν. ΤΡΙΚΑΛΩΝ | 10 Σεπτεμβρίου 2022, 09:43
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχουμε ήδη προτείνει την αναδιατύπωση του άρθρου στο προηγούμενο σχόλιό μας και έχουμε περιγράψει τις συνέπειες εάν κάτι τέτοιο δεν γίνει. Αυτό που επιθυμούμε να προσθέσουμε είναι το πόσο σοβαρές θα είναι οι συνέπειες εάν αυτό το κείμενο παραμείνει. Είναι στο χέρι του Υπουργείου Μεταφορών αυτή τη στιγμή να φροντίσει να μην γίνει το έργο των Τουριστικών Λεωφορείων βορά στις ορέξεις ενός άλλου κλάδου! Ποια είναι η σκέψη του Υπουργείου Μεταφορών για τα Τουριστικά Λεωφορεία; Μήπως σκοπός του νομοσχεδίου αυτού είναι να τα εξαφανίσει, ώστε να επιβιώσουν μονό τα Κ.Τ.Ε.Λ. στην Ελλάδα; Μήπως σκοπός του νομοσχεδίου αυτού είναι να καταστήσει τα Κ.Τ.Ε.Λ. μονοπώλιο και στον τουρισμό; Μήπως το Υπουργείο Μεταφορών επιθυμεί την ύπαρξη μόνο αυτών των φορέων ως παντοκρατόρων στις οδικές μεταφορές επιβατών (τουριστικές & συγκοινωνία) στην χώρα μας; Εάν λοιπόν οι σκοποί του νομοσχεδίου αυτού δεν συμπίπτουν με τα παραπάνω τότε η αναδιατύπωση του άρθρου όπως προτάθηκε είναι μονόδρομος.