Αρχική ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΜΕΡΟΣ Α΄ Γενικές διατάξεις Άρθρο 1 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Γεώργιος Τσιφτσίδης | 28 Δεκεμβρίου 2022, 07:57
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι φανερή η σκοπιμότητα αυτού του νομοσχεδίου και θα πρέπει να αποσυρθεί χωρίς συζήτηση γιατί δεν είναι συμβατό με τα προβλεπόμενα στους κανονισμούς της ΕΕ. Συγκεκριμένα αντίκειται στον κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 996/2010 Άρθρο 3 παράγραφος 2. «Η αρχή διερεύνησης ασφαλείας είναι λειτουργικά ανεξάρτητη, ιδίως από τις αεροπορικές αρχές που είναι υπεύθυνες για την αξιοπλοΐα, την πιστοποίηση, την εκτέλεση πτήσεων, τη συντήρηση, την αδειοδότηση, τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας ή την εκμετάλλευση αεροδρομίων και γενικά από κάθε τρίτο ή οντότητα, τα συμφέροντα ή οι αποστολές των οποίων θα μπορούσαν να έλθουν σε σύγκρουση με την αποστολή που έχει ανατεθεί στην αρχή διερεύνησης ασφαλείας ή να επηρεάσουν την αντικειμενικότητά της.» Τίθεται το ερώτημα πως οι συντάκτες του νομοσχεδίου συνειδητά παρέβλεψαν, αν και αυτή είναι η βασική τους σκοπιμότητα, και προβλέπουν στο άρθρο 12, ότι η αρχή διερεύνησης ασφαλείας ατυχημάτων και συμβάντων στην πολιτική αεροπορία πρακτικά να είναι χρηματοδοτούμενη από τις αεροπορικές αρχές, κραυγαλέα κατά παράβαση των κανονισμών. Επιπρόσθετα τίθεται το ερώτημα αν υπάρχει αντίστοιχο μόρφωμα σε άλλο κράτος και που θα δικαιολογούσε τους εμπνευστές του νομοσχεδίου, καθώς προτείνουν κατά παράβαση των κανονισμών, ότι η αρχή διερεύνησης ασφαλείας να είναι λειτουργικά εξαρτημένη σε ένα μόρφωμα φορέα, απλώς και μόνο για να εξυπηρετηθούν κάποια συμφέροντα. Γεώργιος Τσιφτσίδης Πληροφορικός - Ειδικός Αναλυτής