Αρχική Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορώνΆρθρο 13 Ρυθμίσεις ζητημάτων Ε.Ι.Χ. με οδηγό – Τροποποίηση περ. 1 υποπαρ. Η2 παρ. Η άρθρου πρώτου ν. 4093/2012Σχόλιο του χρήστη Dimitris | 24 Φεβρουαρίου 2023, 21:54
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συγχαρητήρια. Ένα μικρό, αλλά ουσιαστικό, βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση από το Υπουργείο. Η επέκταση της τουριστικής περιόδου ειναι ζωτικής σημασίας θέμα για τον Ελληνικό Τουρισμό, και κατ' επέκταση για την Ελληνική Οικονομία. Είναι εξίσου σημαντικό να αποσαφηνιστούν ταυτόχρονα και τα λοιπά κρίσιμα ζητήματα των Μεταφορών. Παραδείγματος χάρη, τη στιγμή αυτή προσφέρονται νόμιμες υπηρεσίες μεταφοράς με προμίσθωση, οι οποίες ειναι διαφορετικές από αυτές που υπόκεινται σε καθεστώς κομίστρου. Αυτό, συμβάλλει στην δημιουργία αναμενόμενης σύγχυσης στους ελεγκτικούς μηχανισμούς στις νησιωτικές μας περιοχές. Θεωρώ απαραίτητο να ξεκαθαριστεί το ζήτημα, με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Θα ήθελα, επίσης, να θέσω δύο εύλογα ερωτήματα. 1. Γιατί αποκλείεται η Κρήτη απο τη προτεινόμενη ρύθμιση, δεδομένης της μεγάλης σεζόν και του εξαιρετικά έντονου τουριστικού ενδιαφέροντος που έχει; 2. Μήπως και η Εύβοια θα επρεπε να περιλαμβάνεται, μιας και η προσέλκυση Τουρισμού θα βοηθούσε στην γρηγορότερη ανακαμψη της τοπικης οικονομίας από τις φονικές φωτιές του 2021;