Αρχική Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορώνΆρθρο 12 Αντικατάσταση Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ αυτοκινήτων με επιβατηγά αυτοκίνητα από έξι (6) έως εννέα (9) θέσεων – Τροποποίηση περ. α) παρ. 1 άρθρου 68 ν. 4850/2021 Σχόλιο του χρήστη Χρήστος Αυδής | 25 Φεβρουαρίου 2023, 18:01
Η παρ.2 είναι απαράδεκτο προεκλογικό ρουσφέτι στον κλάδο των ταξί. Με το πρόσχημα του ταξίμετρου, θα υποκλέπτουν το έργο των ΚΤΕΛ, αλλά και τουριστικών λεωφορείων. Το 90% και πλέον των δρομολογίων των ΚΤΕΛ στην επαρχία, κουβαλάνε λιγότερα από 9 άτομα. Κι αυτά που κουβαλάνε 15-18 θα δούνε την πελατεία τους να εξαφανίζεται, επειδή θα μαθευτεί οτι ο ταξιτζής "χ", "μας πάει με το εισιτήριο του ΚΤΕΛ στην πόλη". Είναι καταφανέστατο ότι θα κλείσουν όλα τα ΚΤΕΛ, με αυτή την αδιανόητα ρουσφετολογική ρύθμιση. Φυσικά και θα κάνουν υποκλοπή του έργου των ΚΤΕΛ τα 9θέσια; Ποιός θα τους εμποδίσει; Το πρόσχημα "ταξίμετρο"; Ποιός θα το ελέγξει; Και σήμερα, δεκάδες 5θέσια ταξί κλέβουν έργο του ΚΤΕΛ, με το εισιτήριο του ΚΤΕΛ, που διαδίδεται από στόμα σε στόμα. Μάλιστα, το 9θέσιο ταξί, έχει το πλεονέκτημα, να μεταφέρει απευθείας τους πελάτες του, ενώ τα ΚΤΕΛ υποχρεώνονται να σταθμεύουν μόνο σε νόμιμες στάσεις στον τερματισμό. Είναι δυνατόν η Βουλή να νομοθετήσει κάτι τέτοιο; Κατανοητή η ανάγκη να "θωπεύσουμε" πολιτικά, τον συμπαθή κλάδο με τα χιλιάδες μέλη και το ισχυρό lobbying, αλλά αυτό δεν είναι ορθή πρακτική νομοθέτησης σύγχρονης δυτικής χώρας. Είναι ρουσφέτι υπανάπτυκτης μπανανίας.