Αρχική Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορώνΆρθρο 23 Υποχρέωση ετοιμότητας επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων – Προσθήκη άρθρου 2Α στον ν. 3651/2008Σχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ | 25 Φεβρουαρίου 2023, 20:02
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε αυτό το άρθρο πιστεύω πως πρέπει να διευκρινιστεί σε ποιες περιοχές και με τι ιδιομορφία εδάφους ισχύει η μια ώρα, θα ήταν ποιο τίμιο να διευκρινιστεί πχ μια ώρα σε ακτίνα 20 χιλιομέτρων από τον σταθμό παραμονής και μεταφόρτωσης του συνεργάτη η τις επιχείρησης, και σε ορεινούς όγκους με δύσκολες οδικές και καιρικές συνθήκες να δοθούν τουλάχιστον δυο ώρες με τη δυνατότητα να αποδεικνύει ότι η ανταπόκριση σε συντομότερο χρόνο δεν ήταν δυνατή για λόγους ανωτέρας βίας».