Αρχική Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορώνΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Άρθρο 18 Πρότυπα εκπομπών ρύπων φορτηγών ΔΧ – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 4 ν. 3887/2010Σχόλιο του χρήστη Σωματείο Αυτοκ Εμπόρων Τρικάλων | 26 Φεβρουαρίου 2023, 09:09
Ως Σωματείο Φορτηγών Αυτοκινήτων Τρικάλων, που έχουμε άμεση σχέση με το αντικείμενο, θεωρούμε ότι ο στόλος των φορτηγών αυτοκινήτων της Ελλάδας θα γίνει ακόμη πιο παλιός, λόγω του οτι τα φορτηγά EURO 6D θα είναι τόσο ακριβά που θα πλησιάζουν την τιμή του καινούριου και οι αγοραστές θα είναι λίγοι ως ελάχιστοι και θα παραμείνουν με τα παλιά τους αυτοκίνητα. Με αυτό τον τρόπο γυρίζετε πίσω την Ελλάδα και ξανακλείνετε το επάγγελμα και θα ξεκινήσει πάλι η μαύρη αγορά της παλιάς άδειας Δ.Χ. Οσον αφορά τους εμπόρους Φορτηγών Αυτ/των που έχουν μεγάλο στόλο φορτηγών Αυτ/των EURO 5 στις εκθέσεις τους, που προοριζόταν για Αδειες Δ.Χ, με αυτό τον τρόπο χάνουν μεγάλη αξία τα φορτηγά, με αποτέλεσμα να βρεθούν στη δύσκολη θέση και να οδηγηθούν στο κλείσιμο των επιχειρήσεών τους καθώς και να χάσουν τη δουλειά τους χιλιάδες άτομα που απασχολούνται στον τομέα αυτό. Τα φορτηγά EURO 5 είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας και μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και μάλιστα με χαμηλότερα κόμιστρα διοδίων. Επίσης πιστεύουμε ότι πλήττονται κατά το μεγαλύτερο ποσοστό οι Αυτοκινητιστές αυτοκινήτων Δημοσίας Χρήσεως, διότι δεν θα μπορέσουν να προβούν σε αντικατάσταση του παλαιού τους οχήματος με ένα νεώτερο. Θεωρούμε ότι με αυτά τα μέτρα θα δημιουργηθεί αναστάτωση και μεγάλες κινητοποιήσεις σε όλο τον κλάδο των Εμπόρων φορτηγών αυτ/των και των αυτοκινητιστών.