Αρχική Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορώνΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Άρθρο 18 Πρότυπα εκπομπών ρύπων φορτηγών ΔΧ – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 4 ν. 3887/2010Σχόλιο του χρήστη ΤΕΝΕΝΤΕΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 26 Φεβρουαρίου 2023, 17:59
Κύριε υπουργέ με όλο το σεβασμό ως προς τους θεσμούς που υπηρετείτε η επιλογή του να χορηγούνται άδειες Δημόσιας Χρήσης σε Φορτήγα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας euro 6D εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντα των ολίγων αντιπροσωπειών Η κίνηση αυτή πέρα από την ηθική και οικονομική ζημιά που προκαλεί σε εμάς τους Εμπόρους Μεταχειρισμένου φορτηγού Θα έχει αλυσιδωτή αντίδραση Και σε όμορα επαγγέλματα με αποτέλεσμα Χιλιάδες κόσμος να μείνει χωρίς εργασία και στο τέλος να Να πλήξει και τα νοικοκυριά Επιπροσθέτως θα έχει την αντίστροφη αποτελεσματικότητα ως προς την προστασία του περιβάλλοντος στην οποία προφανώς στηρίζεται αυτή την επιλογή Το κόστος απόκτησης ενός φορτηγού euro 6D ξεπερνάει τον προϋπολογισμό των Αυτοκινητιστών που δουλεύουν με φορτηγά δημόσιας χρήσης Αυτό είναι βέβαιο ότι θα επιφέρει την παλαίωση του ήδη υπαρκτού στόλου το οποίο όχι μόνο δεν θα μειώσει τις εκπομπές ρύπων αλλά θα τις αυξήσει. Επιπλέον θέλω να προσθέσω ότι ο μέσω αυτοκινητιστής θα αναγκαστεί να προβεί στην μαύρη αγορά παλαιάς άδειας φδχ με φορτηγό σίγουρα παλαιότερο από euro5 Για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στα νέα δεδομένα που φέρνει αυτό το μετρό. Οπότε γυρνάμε τουλάχιστον 15 χρόνια πίσω