Αρχική Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορώνΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Άρθρο 18 Πρότυπα εκπομπών ρύπων φορτηγών ΔΧ – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 4 ν. 3887/2010Σχόλιο του χρήστη ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | 26 Φεβρουαρίου 2023, 18:38
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΟΜΟ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΟΙ ΕΜΠΟΡΕΙΕΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΜΙΑΣ ΠΡΩΤΟΦΑΝΟΥΣ ΔΕΚΑΕΤΕΙΣ ΚΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ EURO 6 D ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΟΛΟ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΣΕ ΜΟΝΤΕΛΑ ΔΥΟ ΕΤΩΝ .......... Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΩΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΞΙΝΟΜΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Ν2-Ν3 ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 80-90 % ΕΜΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΥΡΟ 5-6 Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΝΟΜΟΣ ΘΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΞΑΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ .....