Αρχική Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορώνΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Άρθρο 18 Πρότυπα εκπομπών ρύπων φορτηγών ΔΧ – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 4 ν. 3887/2010Σχόλιο του χρήστη ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΜΠΟΡΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ | 27 Φεβρουαρίου 2023, 11:18
Σε ένα μπαράζ «επιθέσεων» εναντίον των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και φορτηγών έχει επιδοθεί το υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τον τελευταίο καιρό. Το ΥΜΕ προσπαθεί με κάθε τρόπο να κάνει «απαγορευτικές» τις εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και φορτηγών στην Ελλάδα με αποτέλεσμα οι Έλληνες καταναλωτές να μην έχουν επιλογή στην απόκτηση ενός καλύτερου, πιο σύγχρονου και πολύ πιο φιλικού προς το περιβάλλον οχήματος. Προσπαθεί με κάθε τρόπο να επιβάλλει στους Έλληνες καταναλωτές και επαγγελματίες να αποκτήσουν μόνο καινούρια αυτοκίνητα και φορτηγά ευνοώντας συγκεκριμένες επιχειρήσεις και ομίλους του κλάδου! Ανεξάρτητα αν και εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι οι Έλληνες καταναλωτές δεν έχουν να δαπανήσουν τα υπέρογκα ποσά στα οποία πωλούνται πλέον τα καινούρια αυτοκίνητα και φορτηγά. Αν δεν κατανοήσει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και δεν διορθώσει τις αδικίες που επιβάλουν στον κλάδο αυτές οι νομοθεσίες, τότε ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος προκειμένου να προστατεύσει τα χιλιάδες μέλη του θα χρησιμοποίηση κάθε νόμιμο μέσο εντός της χώρας και επίσης, θα αναγκαστεί για άλλη μια φορά να καταγγείλει στην Ε.Ε. την αντισυνταγματική συμπεριφορά της Ελλάδας, με ανυπολόγιστες συνέπειες για τα κρατικά έσοδα εξαιτίας των υπέρογκων προστίμων που θα καλεστούμε ως χώρα να καταβάλλουμε! Ο ΣΕΕΑΕ υποβάλλει την ύστατη στιγμή ένα τελευταίο αίτημα συμμόρφωσης της πολιτικής ηγεσίας ώστε να αποφευχθούν τα χειρότερα και να επανέλθει ηρεμία στον κλάδο και η αγορά να λειτουργήσει ομαλά και επί ίσοις όροις...