Αρχική Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορώνΆρθρο 13 Ρυθμίσεις ζητημάτων Ε.Ι.Χ. με οδηγό – Τροποποίηση περ. 1 υποπαρ. Η2 παρ. Η άρθρου πρώτου ν. 4093/2012Σχόλιο του χρήστη Καβουκλης Σκευος | 27 Φεβρουαρίου 2023, 21:02
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μία πολύ εύστοχη νομοθετική ρύθμιση, η οποία συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Ωστόσο, είναι απαραίτητη η ενίσχυσή της με περαιτέρω νομοθετικές ρυθμίσεις, οι οποίες θα αποσαφηνίσουν ορισμένες ασάφειες ή ακόμα και αστοχίες του νόμου. Ενδεικτικά: α) είναι σημαντικό να αποσαφηνισθεί, ιδίως προς τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, ότι η δραστηριότητα αυτή αφορά στην παροχή νόμιμης υπηρεσίας μεταφοράς μετά από σχετική προκράτηση, με ελάχιστη χρονική διάρκεια, έναντι μισθώματος, η οποία δεν υπόκειται σε καθεστώς κομίστρου. β) η Κρήτη και η Εύβοια, ως νησιά υψηλού τουριστικού ενδιαφέροντος, θα έπρεπε να περιλαμβάνονται στις ρυθμίσεις που αφορούν στην νησιωτική Ελλάδα και να μην εξαιρούνται γ) λαμβάνοντας υπ΄όψιν την ιδιαιτερότητα της νήσου Λευκάδας σύμφωνα με την οποία οι τουρίστες που επιθυμούν να ταξιδέψουν αεροπορικώς από και προς την Λευκάδα έχουν ως μοναδική επιλογή την μετάβασή τους στο αεροδρόμιο του Ακτίου, θα έπρεπε, το Άκτιο, να περιλαμβάνεται, έστω και κατ’ εξαίρεσιν, στις ρυθμίσεις που αφορούν στην νησιωτική Ελλάδα.