Αρχική Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορώνΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Άρθρο 18 Πρότυπα εκπομπών ρύπων φορτηγών ΔΧ – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 4 ν. 3887/2010Σχόλιο του χρήστη ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ | 27 Φεβρουαρίου 2023, 22:57
Έπειτα από αρκετά χρόνια αναμονής επιτέλους μπαίνει σε τάξη η ασύδοτη έκδοση νέων αδειών Δημόσιας Χρήσης. Είναι μέγα σφάλμα να πλανάτε το σύνολο των αυτοκινητιστών ότι το μέτρο είναι εναντίων τους . Η έκδοση νέας άδειας από το κράτος η οποία και δεν αποτελεί δικαίωμα ,μιας και δεν μπορεί ο κάτοχος της να την πουλήσει να αλλάξει το μικτό βάρος του οχήματος για το οποίο εκδόθηκε είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με όχημα τελευταίας τεχνολογίας. το 2010 με ΕΥΡΟ 5 ,δεκατρία χρόνια μετά ερχόμαστε στο ΕΥΡΟ6-D όχημα τετραετίας αφού κυκλοφόρησε το δεύτερο εξάμηνο του 2019.Οι άδεις πριν τον νόμο 3887/2010 είναι εμπορεύσιμες και μπορεί η κάθε μεταφορική επιχείρηση που θέλει να αυξήσει το στόλο της να αποκτήσει μια, στρεφόμενη στην εγχώρια αγορά ,ακόμα και σε εμπόρους οχημάτων . Τέρμα τα παιχνίδια στην πλάτη των αυτοκινητιστών με την προώθηση οχημάτων ΕΥΡΟ 5 και τσάμπα άδειες απο το κράτος. Κύριοι έμποροι καλό θα ήταν να συστρατευτείται με τις ομοσπονδίες των αυτοκινητιστών και το εναγώνιο αίτημά τους για επιδότηση αγοράς νέας τεχνολογίας φορτηγών να γίνει πραγματικότητα . Εσείς στην τελική θα γίνεται και οι αποδέκτες της όποια επιδότησης για τον κλάδο μας . Σταματήστε να στηρίζεται τις πωλήσεις σας προσφέροντας το μπόνους της τσάμπα άδειας από το κράτος .