Αρχική Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορώνΆρθρο 7 Προσλήψεις προσωπικού από τις εταιρείες Ομίλου Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. Σχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΛΙΑΤΟΣ | 28 Φεβρουαρίου 2023, 03:40
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ποια είναι η κειμένη νομοθεσία που ισχύει; Γιατί δεν υπάρχει ρητή αναφορά σε νόμο, άρθρο, παράγραφο προκειμένου να επιτυγχάνεται η αποσαφήνιση ζητημάτων που θα επιλυθούν με το συγκεκριμένο άρθρο ; Έως 31.12.2023 επιτρέπεται η πλήρωση θέσεων από την προηγούμενη Προκήρυξη 1/2020, χωρίς να προσδιορίζεται ο αριθμός των θέσεων ανά κατηγορία που θα καλυφθούν. Για την εξυπηρέτηση του σκοπού της κάλυψης των υπηρεσιακών αναγκών σε προσωπικό, την αποτελεσματική επίλυση του θέματος, ορθό θα ήταν κατά την άποψη μας να συμπεριληφθούν στον παρόν άρθρο παράγραφοι που θα ταχτοποιήσουν θέματα για τα οποία και υπήρχε διαβεβαίωση το προηγούμενο διάστημα. Ζητούμε να συμπεριλάβετε στο προς ψήφιση νομοσχέδιο τα παρακάτω: Να αναγνωρίσετε τη συναφή με την ειδικότητα πρόσληψης προϋπηρεσία των νεοπροσληφθέντων της προκήρυξης του 1/2020. Να υπάρξει σχετική διάταξη δυνατότητας επαναπρόσληψης για όσους παραιτήθηκαν για το συγκεκριμένο λόγο. Να ισχύσει η παραπάνω διάταξη ως προς την προϋπηρεσία και για τους επερχόμενους νέους διαγωνισμούς προλήψεων, δηλαδή προϋπηρεσία που έχει απόλυτη συνάφεια με την ειδικότητα κατηγορία πρόσληψης και η όποια αποδεικνύεται με ένσημα, επίσημα έγγραφα να αναγνωρίζετε ανεξάρτητα της προέλευσης που αποκτήθηκε (δημόσιου ή ιδιωτικού τομέα) και για το χρονικό διάστημα που αυτή αποδεικνύεται. Να υπάρξει έγκριση προσλήψεων και για τις υπόλοιπες ειδικότητες εντός του 2023 αναλογικά και σε ποσοστό τουλάχιστον 50% του συνολικού αριθμού των υφιστάμενων κενών θέσεων συν των εκτιμώμενων αποχωρήσεων εντός του 2023. Ρητή δέσμευση για προκήρυξη θέσεων εντός του πρώτου μήνα έκαστου έτους με αντίστοιχο ποσοστά προσλήψεων και μέχρι την οριστική κάλυψη του αριθμού των θέσεων του αντίστοιχου για κάθε οργανισμό εγκεκριμένου ψηφιακού οργανογράμματος για την οποία θα εκδίδεται σχετική κοινή υπουργική απόφαση, διαδικασία η όποια υφίσταται στο πρόγραμμα κινητικότητας και με χρονικό ορίζοντα το τέλος του 2025 την πλήρη Καλυψώ των κενών θέσεων. Την επαναφορά συμμετοχής στο πεδίο εφαρμογής του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας του ν. 4440/2016 (Α' 224), μέχρι και την οριστική κάλυψη των κενών θέσεων. Με την τελευταία παράγραφο του άρθρου ρυθμίζετε ειδικό θέμα χωρίς να είναι αντιληπτό τι αφορά, πόσους και ποιους; Δεν τα έλυσε τα θέματα ο τελευταίος νόμος 4972/2022 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ' ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Α.Ε. Στην «Κατ’ άρθρο ανάλυση αξιολογούμενης ρύθμισης¨ δεν υπάρχει καμία αναφορά για τη συγκεκριμένη παράγραφο. Από το συγκεκριμένο προκύπτει ότι υπάρχει η βούληση να τακτοποιηθεί συγκεκριμένο θέμα, για τα υπόλοιπα που αφορούν το σύνολο των εργαζομένων και τη λειτουργία των φορέων υπάρχει; Αναμένουμε να το δούμε στο τελικό κείμενο κατάθεσης; Τέλος θυμίζουμε τη δέσμευση σας που υπήρξε στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων της ΕΣΣΕ όλο το προηγούμενο διάστημα μέχρι και την υπογραφή τελικά της ΕΣΣΕ 2022-2023 σχετικά με συγκεκριμένο άρθρο που περιελάμβανε τα εξής: «Εργαζόμενοι της εταιρείας Ο.ΣΥ. Α.Ε. που συμπληρώνουν: α) δεκαπέντε (15) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι κατά ποσοστό 35% της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού, β) εικοσιπέντε (25) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι κατά ποσοστό 50% της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού και γ) τριάντα έξι (36) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού» το οποίο τέθηκε εκτός της ΕΣΣΕ με την αιτιολογία της αναγκαιότητες ύπαρξης νομοθετικής ρύθμισης, η οποία μάλιστα θα υλοποιηθεί με το ερανιστικό νομοσχέδιο με το όποιο «επιδιώκεται η ενιαία και ταχεία ρύθμιση διαφόρων οργανωτικών, λειτουργικών, εργασιακών και οικονομικών ζητημάτων των εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και η αποσαφήνιση ζητημάτων σχετικών τόσο με τις υποδομές όσο και με τις μεταφορές. Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει διατάξεις για τις μεταφορές, τις αστικές συγκοινωνίες Αθηνών και Θεσσαλονίκης και τις υποδομές», σύμφωνα με τη Συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου της 26ης Οκτωβρίου 2022