Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη ΜΠΑΞΕΒΑΝΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | 3 Ιανουαρίου 2025, 22:13
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα και χρόνια πολλά Καταλαβαίνω απόλυτα την ανάγκη για περισσότερη αποτροπή με αυστηρότερο ΚΟΚ γιατί τα τροχαία στην χώρα μας έχουν γίνει εφιάλτης αλλά και η πολιτεία πέρα από την τιμωρία πρέπει να εκσυγχρονιστει γιατί η οδική ασφάλεια συνοδεύεται με κατάλληλη σήμανση εντός των αστικών πόλεων και διαγράμμισης που φυσικά δεν υπάρχουν σχεδόν πουθενά και στο αστικό δίκτυο και φυσικά στην επαρχία. Στην Ευρώπη αυτά είναι αδιανόητα που ακόμη και στο πιο μικρό χωριό υπάρχει διαγράμμιση Και οδοσημανση ορίων ταχυτητας και οδικού δικτύου.