Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Τριανταφυλλόπουλος Γεώργιος | 4 Ιανουαρίου 2025, 02:57
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δυστυχώς ο μη σεβασμός στην χώρα μας σε συνανθρώπους μας ΑμεΑ, θεωρείται πλέον ως δεδομένο και ορθώς στο σχέδιο νόμου και συγκεκριμένα στο άρθρο 5 ορίζεται για την παράβαση των πινακίδων Ρ-71, Ρ-72, η κατάταξη της παράβασης στην κατηγορία Ε2-Β προκειμένου να δημιουργηθεί συνείδηση και συμπεριφορά πλέον στους οδηγούς. Τον ίδιο όμως σεβασμό θα πρέπει να επιδεικνύουν οι οδηγοί στο σύνολο των μελών της εκάστοτε κοινότητας και ειδικότερα στο σύνολο των πεζών ή ποδηλατών ακόμα πιο πολύ σε παιδιά τα οποία τυγχάνει να παίζουν/περπατούν σε έναν πεζόδρομο ή ακόμα και να ποδηλατούν σε ποδηλατόδρομο. Αμέτρητες φορές έχει παρατηρηθεί αυτοκίνητα να κινούνται επί πεζοδρόμων ή ποδηλατοδρόμων πάνω στους οποίους κινούνται αμέριμνοι πεζοί με τον κίνδυνο να ελλοχεύει συνεχώς. Προκειμένου να δημιουργηθεί συνείδηση και συμπεριφορά πλέον στους οδηγούς και να μειωθεί ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος με θύματα πεζούς (ειδικότερα παιδιά) προτείνεται η παραβίαση των πινακίδων Ρ-54, Ρ-55, Ρ-56, Ρ-65, Ρ-66 να εμπίπτει και αυτή στην κατηγορία Ε2-Β και όχι στην κατηγορία Ε1-Β καθώς με ένα απλό πρόστιμο των 30€ δεν δημιουργείται συνείδηση στον "Έλληνα οδηγό", παρά μόνο ένα αίσθημα δυσφορίας, χωρίς να τον αποτρέπει από το να επαναλάβει τις σχετικές παραβάσεις σε μεταγενέστερο χρόνο. Τέλος, προτείνεται στις ανωτέρω παραβάσεις να επιβάλλεται ως διοικητικό μέτρο η αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας του οχήματος για τριάντα (30) ημέρες. Ο λόγος της τελευταίας πρότασης περί αφαίρεσης στοιχείων κυκλοφορίας του οχήματος για τριάντα (30) ημέρες προκύπτει από το εξής παρακάτω παράδειγμα. Παράδειγμα: Όχημα έχει σταθμεύσει επί πεζοδρόμου και κατά την στιγμή επαλήθευσης της παράβασης από το όργανο ελέγχου δεν είναι δυνατόν να εντοπιστεί ο οδηγός του οχήματος προκειμένου να του επιβληθεί το μέτρο αφαίρεσης της άδειας οδήγησης του οδηγού για τριάντα (30) ημέρες, τότε η μόνη παράβαση μου δύναται να επιβληθεί βάσει του σχεδίου νόμου είναι οι κυρώσεις της κατηγορίας παράβασης Ε1-Α, δηλαδή πρόστιμο αξίας 30€. Με αυτό τον τρόπο λοιπόν ένας ασυνείδητος οδηγός που πιθανότατα έθεσε σε κίνδυνο πεζούς κατά την διάσχιση του πεζοδρόμου με το όχημα του απλά γλιτώνει με ένα πρόστιμο των 30 € και τίποτα παραπάνω.