Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Σπύρος Λιβιέρης | 4 Ιανουαρίου 2025, 09:26
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλημέρα και καλή χρονιά. Με τη διήθηση μοτοποδηλάτων και μοτοσυκλετών, πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για μια ειδική ζώνη μεταξύ διαβάσεων πεζών και ζώνης ακινητοποίησης αυτοκινήτων για δίκυκλα, γιατί αλλιώς η διήθηση δεν έχει κανένα νόημα, ειδικά αν η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη θα καταγράφεται από το ηλεκτρονικά μέσα όταν παραβιάζεται η γραμμή της διάβασης πεζών. (Έτσι τουλάχιστον αναφέρεται στα σχετικά δημοσιογραφικά ρεπορτάζ). Ευχαριστώ πολύ.