Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος | 4 Ιανουαρίου 2025, 10:24
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι της άποψης, πως έχει έρθει η στιγμή, να ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΗΘΟΥΝ και να αποδίδονται οι ευθύνες σε όλους όπως ΚΑΙ στους ΠΕΖΟΥΣ. Δεν μπορεί να έχουμε ως «αποδιοπομπαίο τράγο» συνεχώς το «κακό» αυτοκίνητο. Φανταστείτε έναν άνθρωπο, ο οποίος πηγαίνει το πρωί στη δουλειά με το αυτοκίνητό του και ξαφνικά, ένας πεζός πετάγεται στον δρόμο μιλώντας στο κινητό και συγκρούεται μαζί του. Αυτόματα, ο άνθρωπος ο οποίος απλά πήγαινε στην δουλειά του, χωρίς να προκαλέσει το ατύχημα, βρίσκεται να είναι κατηγορούμενος, από την μια στιγμή στην άλλη. Ανάλογα με το πόσο σοβαρά έχει τραυματιστεί ο πεζός, ο άνθρωπος αυτός θα ταλαιπωρείται στα δικαστήρια για τα επόμενα χρόνια και με κίνδυνο να καταδικαστεί..! Γιατί; Επειδή κάποιος άλλος είχε την ευθύνη;; Την ταλαιπωρία, τα έξοδα και την ψυχική οδύνη, ποιος θα την αναπληρώσει στον άνθρωπο οδηγό, ο οποίος απλά πήγαινε στην δουλειά του, χωρίς να προκαλέσει το ατύχημα. Θα πείτε, θα αθωωθεί. Πρώτον, δεν είναι βέβαιο ότι θα αθωωθεί, διότι υπάρχει η αντίληψη του «κακού αυτοκινήτου». Και επιπλέον, γιατί να μπει σε αυτή τη διαδικασία, με την όλη ταλαιπωρία και έξοδα για χρόνια;; Και η ευθύνη του πεζού που προκάλεσε το ατύχημα;; Γιατί να μη προβλέπεται ευθύνη στον πεζό και να βρίσκεται και αυτός κατηγορούμενος, ως πραγματικός υπαίτιος του ατυχήματος;;