Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη THRASYBOYLOS | 4 Ιανουαρίου 2025, 15:04
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ ΠΟΛΕΩΝ ΟΠΟΥ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΦΑΝΑΡΙΑ, ΘΑΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ 50 ΧΜ /ΩΡΑ. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΕΖΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΙΣΜΕΝΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΠΕΖΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ. 2. ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΟΝΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΦΑΝΑΡΙΩΝ ΤΠΤ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΙΤΙΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΩΝ ΣΩΣΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ. 3. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΟΥΝ ΜΕ ΠΡΟΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΑΣΙΝΟ