Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Νίκος | 4 Ιανουαρίου 2025, 16:39
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ομολογουμένως αξιέπαινη προσπάθεια επιβολής ποινών έχοντας ως βάση την επικινδυνότητα της παράβασης. Όμως θα ήταν διοικητικά αλλά και "πολιτικά" ορθό να τελειώσει πλέον η ακύρωση των παραβάσεων η οποία παραμένει ως έχει και στο Νόμο αυτό. Να παραμείνει ασφαλώς επιτρεπτή μόνο η εξέταση αντιρρήσεων για τυπικούς λόγους (π.χ ακυρότητα παράβασης, διοικητικά σφάλματα, λανθασμένη διοικητική πράξη κτλ.), περιορίζοντας την απεριόριστη διοικητική ευχέρεια που ισχύει σήμερα. (τύπος και ουσία).