Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΔΗΜΞΤΡΗΣ | 4 Ιανουαρίου 2025, 19:04
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 34, Παρ. 2, Σημείο (η), ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΤΡΙΑ (3) ΜΕΤΡΑ Η ΦΡΑΣΗ: "ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΤΟΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΜΕΤΡΩΝ" ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ: ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΟΔΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ-ΕΙΣΟΔΟΥ/ΕΞΟΔΟΥ ΣΕ ΟΙΚΙΕΣ, ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΔΕΝ ΜΕΡΙΜΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ, ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ π.χ. ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΙΣΚΕΔΑΣΗΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ, ΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ/ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΠΟ/ ΣΤΙΣ ΟΙΚΙΕΣ