Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Mανολης Αναγνωσταρας | 4 Ιανουαρίου 2025, 20:54
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απαράδεκτο και επιβλαβές το όριο των 30 χλμ εντός κατοικημένων περιοχών. Τα 50χλμ ήταν σωστά. Δεν ήταν πρόβλημα το όριο αλλά ή μή τήρηση του και ή μη ικανοποιητική αστυνόμευση αφού τα ατυχήματα γίνονται μέσα σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες 70χλμ και άνω. Πάρτε το πίσω. Θα προκληθεί συμφόρηση σε όλες τις πόλεις. Αντί να βρούμε τρόπο να περιορίσουμε τους ατζαμίδες που οδηγούν πολύ αργά με 20 και 10 χλμ την ώρα και προκαλούν ατυχήματα και αυτοί με την αργοπορία τους και την έλλειψη αυτοπεποίθησης οδήγησης κατεβάζουμε το επίπεδο οδήγησης στο επίπεδο τους.