Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Α Μαγγόλας | 4 Ιανουαρίου 2025, 20:35
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προβληματικά Σημεία Ασαφής Διατύπωση Εξαιρέσεων: Ο ορισμός για τους μονόδρομους με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και οδούς διπλής κατεύθυνσης δεν είναι απόλυτα σαφής και ενδέχεται να προκαλέσει ασάφειες. Ειδικότερα, δεν αναφέρεται εάν η "ειδική σήμανση" απαιτείται και για αυτές τις κατηγορίες ή αν το όριο 50 χλμ/ώρα ισχύει αυτόματα. Προκλήσεις Εφαρμογής: Η αλλαγή του ορίου ταχύτητας απαιτεί εκτεταμένη σήμανση στις κατοικημένες περιοχές, κάτι που ενδέχεται να είναι οικονομικά και οργανωτικά απαιτητικό. Ο έλεγχος συμμόρφωσης μπορεί να είναι δύσκολος, ειδικά σε περιοχές όπου δεν υπάρχει επαρκής αστυνόμευση ή τεχνολογία (π.χ., κάμερες ταχύτητας). Πιθανές Επιπτώσεις στην Κυκλοφορία: Η μείωση ταχύτητας σε 30 χλμ/ώρα ενδέχεται να προκαλέσει συμφόρηση σε οδούς που δεν είναι σχεδιασμένες για τόσο χαμηλές ταχύτητες, αν δεν υπάρξει επαρκής ανασχεδιασμός. Έλλειψη Ειδικών Μέτρων για Ευάλωτες Ομάδες: Δεν γίνεται αναφορά σε συμπληρωματικά μέτρα, όπως διαβάσεις πεζών, φωτεινή σηματοδότηση ή ζώνες ήπιας κυκλοφορίας, τα οποία θα ενίσχυαν την αποτελεσματικότητα της μείωσης ταχύτητας. Προτάσεις Βελτίωσης Σαφής Ορισμός Εξαιρέσεων: Να αποσαφηνιστούν πλήρως οι κατηγορίες δρόμων όπου το όριο παραμένει στα 50 χλμ/ώρα και πώς θα ορίζεται αυτό. Εκτεταμένη Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση: Η εφαρμογή του μέτρου να συνοδευτεί από εκστρατείες ενημέρωσης για τους οδηγούς, ώστε να κατανοήσουν τη σημασία της μείωσης ταχύτητας. Υποστήριξη με Συμπληρωματικά Μέτρα: Να εξεταστεί η προσθήκη υποδομών, όπως ζώνες ήπιας κυκλοφορίας και διαβάσεις πεζών, για να ενισχυθεί η αποτελεσματικότητα του μέτρου. Ενίσχυση Ελέγχου Συμμόρφωσης: Να σχεδιαστεί πρόγραμμα επιτήρησης της ταχύτητας με κάμερες ή αστυνομικά κλιμάκια, ειδικά στις πιο ευάλωτες περιοχές.