Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Χαράλαμπος Δρακόπουλος | 4 Ιανουαρίου 2025, 20:03
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σχέδιο νόμου είναι προς την σωστή κατεύθυνση αλλά κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να αλλάξει η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη και στοπ να γίνει σε απόπειρα ανθρωποκτονίας σε ήρεμη ψυχική κατάσταση. 2. Όταν συλλαμβάνεται κάποιος χωρίς άδεια οδήγησης θα πρέπει να μην μπορεί να εκδώσει άδεια οδήγησης εφ' όρου ζωής 3. Δεν είδα να υπάρχει πρόβλεψη για όσους πηγαίνουν με πολύ μικρή ταχύτητα στην μεσαία ή στην αριστερή λωρίδα των αυτοκινητοδρόμων με αποτέλεσμα είτε την δημιουργία μποτιλιαρίσματος είτε να προβεί ο οδηγός που πηγαίνει εντός το ορίου να προσπερνά από δεξιά. 4. Επίσης δεν είδα κάποια πρόβλεψη στην ελευθερία των μηχανών να κινούνται ανάμεσα στα οχήματα ποιος θα έχει την ευθύνη εάν κάποιο όχημα που έχει βγάλει δεξιό φλας χτυπήσει μηχανή που βρίσκεται δεξιά του καθώς ακόμα και σήμερα τα μηχανάκια αγνοούν τα φλας των οχημάτων και κινούνται ανάμεσα στα οχήματα και στο πεζοδρόμιο.