• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργιος Νικολάου' | 4 Ιανουαρίου 2025, 21:09

    ΜΕΡΟΣ Β Άρθρο 17 β) η κίνηση μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών μεταξύ των λωρίδων κυκλοφορίας της ίδιας κατεύθυνσης (διήθηση) σε οδούς με τουλάχιστον δύο (2) λωρίδες κυκλοφορίας κατά κατεύθυνση, αν η ταχύτητά τους δεν υπερβαίνει τα τριάντα (30) χιλιόμετρα την ώρα και βα) τα λοιπά οχήματα είναι ακινητοποιημένα ή ββ) η ταχύτητα αυτών είναι μικρότερη της ταχύτητας της διήθησης. Οταν τα λοιπα οχήματα κινούνται πλέον ή υπερβαίνουν την ταχύτητα διήθησης, η κίνηση των μοτοποδηλάτων πρέπει αμέσως να γίνει πλέον μέσα στην λώριδα κυκλοφορίας και εμπρος και πίσω από τα λοιπα οχήματα. Οι λωρίδες κυκλοφορίας έχουν κατασκευαστεί με διαστάσεις κατα πλάτος στις οποίες δεν λήφθηκε υπόψη οτι θα κυκλοφορούν παράλληλα τα ανίστοιχα οχήματα και όσα μοτοποδηλάτα και μοτοσικλετες μπορούν να στριμωχθούν ανάμεσα τους, αλλα και να κινούνται όλα ταυτόχρονα! Η νομιμοποίηση κίνησης οχημάτων όπως η λεγόμενη διήθηση (λαμβάνοντας υπόψη και την ηλικία των χρηστών) που είναι επικίνδυνη για όλους τους χρήστες της οδού για να αυξηθεί ο μέσος χρόνος μετακίνησης τους είναι τελείως λαθος.